- Sennaatje29 juni 2011 om 17:25
Hallo,
Ik heb al een aantal weken last van dat ik constant duizelig ben, en dat dingen met me mee draaien en ik me licht in me hoofd voel. En ik ben vaak moe en ben ook heel erg vergeetachtig geworden. En afentoe krijg ik het benauwd. Als ik bijvoorbeeld in de bus wil inchecken loop ik half tegen dat paaltje aan en voelt het alsof ik dronken ben als ik door loop in de bus heel raar gevoel. Een jaar geleden ben i kbij de dokter geweest en toen had ik een lage bloeddruk.
Iemand die mij misschien in de richgting kan helpen wat er met mij aan de hand is? Ik wil einde van de week langs de huisarts gaan als het nog zo door blijft.
groetjes
3 reactiesReagerenBram30 juni 2011 om 19:10Lijkt me verstandig dat je even langs de huisarts gaat. De informatie die je geeft is onvoldoende om je echt verder te helpen. Zonder onderzoek door een arts is het echt lastig te zeggen wat er aan de hand kan zijn.
Reagerenk12 oktober 2011 om 16:39ik heb echt precies hetzelfde! alleen ik twijfel nu ook om naar de dokter te gaan want het is zon onduidelijke uitleg van wat ik nou heb.. hoe is dit bij jou gegaan??
ReagerenAnoniem25 februari 2014 om 10:13Ik heb ook hetzelfde al ongeveer 2 weken me bloeddruk was voorheen te laag maar dat was nu goed, toen heb ik me laten testen op bloedarmoede dit was het ook niet mijn HB waarde waren 7.8. Ik heb nu weer een afspraak bij de huisarts gemaakt voor eventueel een geheel bloedonderzoek te laten doen misschien is het verstandig om dit ook te laten onderzoeken.
Reageren