Zoeken Vraag het forum

duizelig,moe, vergeetachtig

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sennaatje

Hallo,

Ik heb al een aantal weken last van dat ik constant duizelig ben, en dat dingen met me mee draaien en ik me licht in me hoofd voel. En ik ben vaak moe en ben ook heel erg vergeetachtig geworden. En afentoe krijg ik het benauwd. Als ik bijvoorbeeld in de bus wil inchecken loop ik half tegen dat paaltje aan en voelt het alsof ik dronken ben als ik door loop in de bus heel raar gevoel. Een jaar geleden ben i kbij de dokter geweest en toen had ik een lage bloeddruk.

Iemand die mij misschien in de richgting kan helpen wat er met mij aan de hand is? Ik wil einde van de week langs de huisarts gaan als het nog zo door blijft.

groetjes

3 reacties
    Reageren
    Bram

Lijkt me verstandig dat je even langs de huisarts gaat. De informatie die je geeft is onvoldoende om je echt verder te helpen. Zonder onderzoek door een arts is het echt lastig te zeggen wat er aan de hand kan zijn.

Reageren
    k

ik heb echt precies hetzelfde! alleen ik twijfel nu ook om naar de dokter te gaan want het is zon onduidelijke uitleg van wat ik nou heb.. hoe is dit bij jou gegaan??

Reageren
    Anoniem

Ik heb ook hetzelfde al ongeveer 2 weken me bloeddruk was voorheen te laag maar dat was nu goed, toen heb ik me laten testen op bloedarmoede dit was het ook niet mijn HB waarde waren 7.8. Ik heb nu weer een afspraak bij de huisarts gemaakt voor eventueel een geheel bloedonderzoek te laten doen misschien is het verstandig om dit ook te laten onderzoeken.

Reageren
Reageer op: duizelig,moe, vergeetachtig
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.