Zoeken Vraag het forum

Duizelig, vermoeidheid en vergeetachtig.

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • AnnikaVDM-L

Ik heb het laatste half jaar dat ik extreem moe ben (zelfs na 8 uur slaap), vaker op de meest rare momenten ineens een beetje duizelig wordt, vergeetachtig ben en soms niet uit mijn woorden kom.. Vaker dingen laat vallen of me ergens aan stoot of ergens tegenaan loop. Een beetje gedesoriƫnteerd lijkt wel.

Ik slik extra vitamine D en B12 in de hoop dat dat enigszins tegen de vermoeidheid zou helpen, maar nee.

Ik heb wel PDS wat lichamelijk soms wel zwaar is, maar er is mee te leven. Zou het aan voeding kunnen liggen? Ik hoop oprecht dat het niet iets ergs is. Iets in m’n hersenen bijvoorbeeld.

4 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je beter eerst een bloedonderzoek had kunnen laten doen bij je huisarts. Misschien heb je de ziekte van Pfeiffer….en geen vitamine tekort

Reageren
    Anoniem

Kan stralingsgevoeligheid zijn. Je klachten lijken heel veel op de klachten die mijn vrouw hierdoor had. Die zijn nu weg sinds we stralingsarm wonen. D.w.z. eerste GSM mast op 5km, geen wifi meer, geen mobiel of dect telefoon e.d. Kijk eens op deze link https://stichtingehs.nl/aanpak-ehs/diagnose wellicht heb je er wat aan. Als je wilt mag je wel even mailen naar patrickdegrijs at hotmail.com met wat meer info over je gezondheid en dan kan ik je mijn ervaring wel even vertellen of bel met de stichting die kunnen je ook wel heel erg helpen. Hoeft natuurlijk niet aan straling te liggen maar de kans is vrij groot als ik dat zo lees.

Reageren
    Anoniem

Ik ben 14 en heb sinds 2 maanden een wat verminderde weerstand en heb sindsdien ook last van vermoeidheid en minder uithoudings vermogen sindsdien heb ik ook ƩƩn opgezwollen amandel.
    Ik kom de laatste tijd soms ook wat minder uit mijn woorden en heb last van mijn darmen en hheb3 a 4 weken terug een wond gekregen op mijn scheenbeen die ik 2 weken terug heb open gekrabt (het was een normale wond met een erg rare groeiende rode streep eraan die naar beneden groeide).
    En nog wat andere krabben op mijn armen.
    Ook heb ik soms wat spastische gevoelens in mijn rechterbeen waar de krab ook zit.
    En heb sinds vandaag een rode streep op mijn rechter arm en als ik langs deze wond met mijn nagel ga onstaat er een nieuwe blijvende streep en merk ik dat ik vooral in mijn benen wat sneller blauwe plekken krijg. Ik heb ook last van diarree en slaap maar 7 of 6 uur wat ik wel irritant vindt. Ik weeg 53 kg en ben 169cm
    Kan iemand mij hiermee helpen.

Reageren
    John (moderator)

Ga eens naar de huisarts voor bloedonderzoek. Je zou de ziekte van Pfeiffer kunnen hebben.

Reageren
Reageer op: Duizelig, vermoeidheid en vergeetachtig.
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.