- Anoniem14 juli 2015 om 12:16
Hallo Allemaal,
2 maanden geleden had ik ontzettend last van duizeligheid klachten, voelde ik me moe en futloos. Werd ik ’s avonds wel eens wakker en voelde ik me alsof ik moest gaan flauw vallen, wat ook wel eens een paniekaanval werd als ik niet op mijn ademhaling let.
Ben naar de dokter geweest, bloed geprikt, o.a. op bloedarmoede en mijn schildklier. Maar alles was goed. Behalve dat ik een vitamine D tekort heb. Heb er nu vitamine ampullen voor gekregen dat ik iedere maand 1 van moet innemen.
Nu is de duizeligheid wel afgenomen, maar voel me iedere dag nog steeds erg moe en lusteloos. Heeft dit nog steeds met het vitamine D te kort te maken? En wat kan ik er nog meer aan doen? Kan je je echt zo slecht voelen door zo’n tekort?
Ik merk wel dat ik ook de laatste dagen slecht slaap, word steeds om de 2u wakker en kan soms slecht in slaap vallen, soms heb ik het gevoel alsof ik niet geslapen heb.
Heb ik nu ook een tekort aan slaap? of ligt het voornamelijk aan vitamine D te kort of zou het nog iets anders kunnen zijn? Herkent er iemand zich in deze situatie? Want ik wil me graag weer fit voelen.Tips zijn welkom.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 juli 2015 om 12:40Het duurt heel even voordat de vitamine weer op peil is.
Reageren
Doe ook eens de test op:
http://www.dokter.nl/index.php?option=com_hyperventilatietestAnoniem2 augustus 2015 om 14:34Als ik de symptomen van hyperventilatie kijk of chronische hyperventilatie, dan zijn het veel symptomen dat ik nu ook heb. Kan je daar ook slecht door slapen en duizelig van worden? Ik heb namelijk niet het idee dat ik verkeerd adem of doe ik dat onbewust? Gisteren had ik bijv. wel een paniekaanval gehad, doordat ik duizelig werd en niet goed geslapen had.
ReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2015 om 15:14Dat zou heel goed kunnen.
Reageren