- Anoniem23 oktober 2013 om 12:23
Beste allemaal,
Ik heb de laatste tijd zoveel klachten en ben er al zovaak mee naar de dokter geweest dat ik ten einde raad ben. Deze klachten heb ik nu al zo’n 3 maanden:
-erg licht (duizelig maar niet draaiduizelig) gevoel in mijn hoofd. Het ergste wordt dit lichte gevoel bij computeren of telefoongebruik. Langer dan een uur kan ik dan ook echt niet achter de PC zitten, voel me zo vreselijk slap in mijn hoofd dan.
-erg moe de hele dag door. Slaap zo’n 10 uur per nacht maar zou de hele dag door kunnen slapen. Probeer wel genoeg te bewegen.
-Erg raar onwerkelijk gevoel constant. Alsof alles een droom is.(derealisatie?)ik word er dus helemaal gek van. Ben al meerdere keren naar de dokter geweest en dit is er onderzocht:
-bloedonderzoek.Alles in orde. Toch voor zekerheid krijg ik nu iedere week B12-injectie omdat ik datin mijn jeugd veel tekort kwam.
-hartfilmpje 24-uurs. Uitslag: onschuldige hartkloppingen.
-Bloeddruk. Aan lage kant maar eet veel zoute drop nu.Verder slik ik iedere dag een hoog gedoseerde multivitamine en probeer erg gevarieerd te eten en te blijven bewegen (zit tijdelijk werkloos thuis) het is wel begonnen toen ik uit mijn ritme kwam. wellicht heeft het hier iets mee te maken maar om me daar zó extreem rot bij te voelen waar ik niet meer uitkom?
Iemand enig idee wat ik zou kunnen hebben of wat ik zou kunnen proberen om me minder rot te voelen?Alvast bedankt, groetjes