- Anoniem26 december 2014 om 05:28
Hallo allemaal,
Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van een onderkaakspeekselklier?
Na al ongeveer 3 jaar om de 3 maanden speekselklierstenen te krijgen is nu besloten dat ze mijn onderkaakspeekselklier gaan verwijderen.
Ik vraag me af hoe de ervaring met de operatie is qua pijn.
Mijn arts zegt me dat het een dagopname is. Op internet lees ik verschillende verhalen. En krijg je een drain?
Misschien maak ik me wat te druk maar ik kan op internet weinig informatie van ervaringsdeskundigen vinden 🙂Groetjes
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 december 2014 om 11:54Niet iedereen zal zijn of haar ervaringen op het internet publiceren. Bovendien verloopt zo’n ingreep niet voor iedereen het zelfde. Op voorhand is daar moeilijk iets te zeggen. Het zijn vragen voor de chirurg. Die kent je dossier en weet wat er precies met je speekselklier aan de hand is.
ReagerenSounderson25 september 2017 om 10:37Ik had en speekselklier verstopping in de onderliep en 12 dagen geleden de  kaakchirurg heeft het  verwijderd. Mijn onderliep is nog steeds dik niet  waar het is geopereerd maar net boven, in de eerste 4 dagen had ik veel zwelling en het is verdwenen maar nu dat de rechter lip dik is maak me zorgen of het permanent dik zal blijven of 12 dagen is t kort en het wordt toch goed met de tijd, iemand heeft zelfde ervaring? Is het met iemand toch goed geworden?
Reageren