- Mv22 juni 2023 om 00:52
Beste John,
Sinds gisteren voel ik ineens een zwelling onder mijn tong. Na googlen ben ik erg geschrokken maar stuitte ik ook op ontstoken speekselklieren, het doet geen pijn. Zou dit het kunnen zijn? Ik maak me erg zorgen.
Bijlagen:
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
22 juni 2023 om 14:58Als het niet door te heet eten of drinken is gekomen, dan zou ik het zo niet weten. Ga er dan dus mee naar de huisarts
ReagerenMV22 juni 2023 om 15:41beste john,
Hierbij nog een foto. Het zijn eigenlijk twee bultjes/blaasjes. Op deze foto zijn ze wat roder omdat ik er aan heb gezeten. Eentje heeft een soort wit puntje. uitknijpen als een puistje bijvoorbeeld gaat niet.
Zou het ook een aft kunnen zijn?
ReagerenJohn (moderator)
22 juni 2023 om 15:43Ik zou het zoals ik al schreef zo niet kunnen zeggen
ReagerenChantal21 februari 2025 om 18:31Al 20 dagen heb ik last in mijn mond heb medicijnen gekregen maar het gaat niet over
Reageren
Mijn tong voelt branderig aan
en de onderkant is blauw
Mvg chantalChantal21 februari 2025 om 18:36Hoop dat u de foto hebt ontvangen
ReagerenJohn (moderator)
21 februari 2025 om 18:39Nee, geen foto. Maar als het medicijn niet werkt, moet je teruggaan naar de dokter
ReagerenSuus21 februari 2025 om 18:40@Chantal
Er is geen foto te zien.
Reageren
Maar je kunt sowieso beter gewoon contact met je huisarts opnemen, zodat die op de hoogte is dat de medicatie niet werkt.
Koppel je dat niet terug, gaat de huisarts er van uit dat het heeft geholpen en je klachten over zijn.
Met als gevolg dat er niet verder wordt gekeken of andere medicatie wordt voorgeschreven.Jill21 januari 2026 om 18:19Weet iemand al wat het is? ik heb het ook.
Reageren