- Anoniem23 oktober 2014 om 09:51
na een zona die via mijn rechteroor naar binnen is geslagen ben ik rechts doof en mijn linkeroor zit altijd dicht ben al zo dikwijls bij KNO arts geweest bij verschillebde zelfs maar de een zegt dat il links meuniere heb de andere zegt zeker niet maar
niemand kan mij ecaxt vertellen waar dir probleem vandaan komt en waarom mijn linkeroor niet opengaat zodsat ik altijd het gevoel heb dat het oor verstopt is want niet he geval schijnt te zijn
heef t iemand misschien vergelijkende symptonen4 reactiesReagerenAnoniem24 oktober 2014 om 18:38Hallo, ik heb ook aan 1 oor een dicht gevoel. Er zit geen smeer in maar het voelt wel zo, heel erg verstopt. Ik heb allerlei middeltjes geprobeerd maar het blijft zo dicht zitten. Ik weet niet meer wat ik moet doen!
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2014 om 20:57Ga met de klachten naar je huisarts en laat je oor nakijken.
ReagerenAnoniem25 oktober 2014 om 10:31heb al scan laten doen div. onderzoeken in speciaal centrum in hoensbroek div. kno artsen geraadpleegd maar niemand kan mij vertellen waarom mijn linkeroor dicht zit terwijl ik rechts totaal doof ben vanwege beschadigde zenuwen door de inwendige zona waarbij ook mijn rechterevenwicht is verdwenen
Reageren
gelukkig heeft de linkerkant dit redelijk opgevangen
maar mijn ene goedwerkende oor waarmee ik ook redelijk goed hoor alleen dat vervelende gevoel dat het altijd dicht zit zoals bij een zware verkoudheid
ik zou hirvoor zo graag een oplossing vinden ik weet alleen niet meer waarJohn (moderator)
25 oktober 2014 om 11:28Het enige wat ik je nog zou kunnen adviseren is een verwijzing vragen naar een universitair ziekenhuis.
Reageren