Zoeken Vraag het forum

raar doof gevoel in linkeroor

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Tess

Ik heb al een jaar of 2 dat ik mijn hart hoor kloppen in m’n linkeroor. Dokter zei dat was normaal, dan ligt er een ader vlakbij je gehoororgaan.

Nu heb ik een vaag gevoel in m’n oor. Ik ben verkouden, misschien dat het daar van komt? Het voelt alsof ie doof is, maar ik hoor er nog wel mee. Verder voelt het ook alsof er een dikke prop watten inzit. Apart.

Weet iemand hier wat het is? Wil me geen zeikerd voelen bij de huisarts.. ik kom er al vaak genoeg.

5 reacties
    Reageren
    anoniem

Het zou best eens door de verkoudheid kunnen komen. Ik heb dat namelijk ook wel eens als ik verkouden ben.

Reageren
    Astrid

Ja, je bent een beetje een zeurpiet, vind ik. Dit is normaal. Als je zo vaak naar de dokter gaat, dan had je kunnen weten wat hij je verteld had over de buis van Eutachius. Gelukkig heb je onthouden van de gehoorzenuw en de anatomie van het oor.

Reageren
    Adri

Makkelijk om iets als gezeur af te doen, zeker als men het niet kan plaatsen. Voordat iemand voor “zeurpiet” uitgemaakt wordt is het handiger om eerst lichamelijk e.e.a. goed na te kijken. Dit is een normale professionele benadering.

Reageren
    marion

heb dat ook
    het is dag en nacht aanwezig
    kon er zelfs niet meer door slapen

en ben na keel neus en oorarts gestuurt
    daar is gehoortest gedaan die niet lukte links omdat me hartslag steeds harder hoorde met die hoofdfoon op
    na een nucliair onderzoek is nu uitgekome
    dat door mri moet
    ze hebbe grootte aanwijzingen dat er iets op de zenuwbaan van me linker oor zit

Reageren
    Coline

Ik loop al weken rond met exact hetzelfde euvel. Vorig jaar na uitspuiten en spoelen met Physiomer ging het weg. Dit keer bleek er geen overtollig oorsmeer te zitten. Het wachten is nu op het onderzoek bij de KNO. Het is storend wanneer je op een helihaven werkt en niet eens de hele dag. Hoop dat het viraal is maar duurt nu al anderhalve maand. Druppels hielpen eigenlijk niet. Alleen roodheid en zwelling nam af.

Reageren
Reageer op: raar doof gevoel in linkeroor
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Anticonceptie en hormonen: welke past bij jou?

4 min leestijd

Hoe groot is de kans op een zwangerschap?

4 min leestijd

Seks tijdens de zwangerschap: wat verandert er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.