Sporten na neusoperatie

Ik heb even een vraagje, nu is mijn neusoperatie bijna 4 weken geleden.
    Dus ben begonnen met het langzaam opbouwen van sporten alleen nu heb ik zo'n last van me holtes boven me ogen…
    Mis toch te veel druk erop gezet?
    en wat kan ik er verder aan doen, want het doet echt zo'n zeer.

Reageren

Ik denk dat je er goed aan doet om toch even naar je huisarts te gaan en er even naar te laten kijken.
    Het zou kunnen dat je een bijholteontsteking hebt.

Reageren

Ja dat heb ik idd maar even gedaan, tis gewoon Allemaal flink onstoken.. Na me operatie ben ik heel erg verkouden geweest.. En t snot kon nergens heen dus het is allemaal lekker gaan broeien in me holtes..

Reageren

Heb je er wel iets voor gekregen?

Reageren

Twee weken geleden zat ik ook de bij de dokter ervoor. Toen antibiotica maar dat heeft niets geholpen dus hb nu een sterkere pijnstilling gekrege en een speciale neuspray..

Reageren

Even afwachten dan maar. Maar als de klachten blijven aanhouden, terug naar de chirurg

Reageren

Ja dat zeiden mensen om me heen ook al waarom ik niet gewoon terug naar de arts ga, naja ik kijk het eerst nu wel weer een weekje aan, en anders maak ik een afspraak bij de arts. Zoiezo moet ik daar 12 nov weer heen;

Reageren

Als je na het weekend nog steeds dezelfde klachten hebt, zou ik toch maar een afspraak bij de chirurg maken. Je moet er niet mee blijven rondlopen. De ontsteking kan zich uitbreiden.

Reageren

ja dat is ookzo,

en zo erg als nu heb ik nog nooit gehad, de medicijnen die ik nu heb helpen ff als ze uitgewerkt zijn merk ik het gewoon weer.. heel vervelend.

anders bel ik ma wel ff de afdeling op om te vragen hoe en wat.

Reageren

Dat zou ik zeker doen.

laat maandag nog even weten wat er van gezegd is.

Succes en beterschap natuurlijk.

Reageren

Dankje wel, ik heb vanmorgen even gebeld, en mag vanmiddag even langs komen.
    Ze vroegen zich af waarom ik niet eerder had gebeld..
    Nooit bij nagedacht
    Dus ben benieuwd vanmiddag

Reageren

Succes.
    Laat even wat weten als je bent geweest.

Reageren

Ik ben vanmdidag geweest, eerst hebben ze fotos gemaakt van me holtes, maar daar was niks op te zien.
    Toen ging die kijken in me neus, nou toen die me neusvleugels optilde zakte ik al bijna door de grond…
    nu blijkt het dus dat me neus is aan de binnenkant ontstoken..
    Zit weer aan de antibiotica, en heb een neuszalf gekregen, en moet me neus weer gaan spoelen.
    Pff ben er nu wel klaar mee zeg.
    maar goed hopelijk slaat deze kuur gauw aan.

Reageren

Goed dat je terug bent geweest.
    Ik wens je dan in ieder geval veel beterschap.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Sporten na neusoperatie

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe