Hoge pieptoon rechtoor

Hallo Allemaal,

Mijn Naam is Elisa en ik heb sinds een half jaar een pieptoon in mijn rechteroor! ik maak me veel zorgen, aangezien alle verhalen die ik lees op internet. Ik ben altijd voorzichtig met muziek geweest draag altijd oordoppen naar festivals dus vind het erg vreemd. Ik ben naar de KNO arts geweest en die heeft aangegeven dat er niks aan de hand is en het na een lange periode overgaat ik ben 22 jaar oud. Kan iemand mij advies geven? IK heb nu net een nieuwe baan en dat geeft wel een beetje stress op. Nu hoor ik sinds een paar dagen die hoge pieptoon in mijn rechteroor en het is zeer aanwezig. Ik maak me er de hele tijd druk om en kan moeilijk in slaap vallen. Ik hoop niet dat dit een chronisch probleem zal worden..

Met vriendelijke groet,
    Elisa

Reageren

Hallo Elisa,
    Dat is wel heel vervelend. Moeilijk om te zeggen wat nou de oorzaak zou kunnen zijn. Als je een oordopje in je oor stopt hoor je de pieptoon dan ook?

Reageren

Ja dan hoor ik de pieptoon ook! ik heb wel het gevoel dat het een beetje dichtzit. maar de dokter gaf aan dat me oor niet uitgespoten hoefde te worden!

Ik heb ook in dit half jaar een kleine periode gehad dat ik er weinig last van had maar ik lette er gewoon niet veel op. Maar sinds een paar dagen is de pieptoon zeer aanwezig.

Ik zou niet weten wat er mis is? Of de piep na een bepaalde tijd ook weggaat dat is mijn hoop op dit moment!

Gr. ELisa

Reageren

Ohja en ik heb ook altijd wel veel oorsmeer vind ik zelf.. Kan het zijn dat er een propje zit?

Reageren