Zoeken Vraag het forum

Knappend geluid met neus ophalen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Miss_JJ

Hallo,

Vorig jaar heb ik mij laten opereren aan een scheef neus tussenschot en daarbij hebben zij toen ook mijn neusschelpen verkleind.Dit hebben zij gedaan in verband met vele klachten met mijn oren. Deze operatie is mij zwaar tegen gevallen en sindsdien heb ik allemaal vage klachten. Deze had ik eerder niet. Het meest irritante vind ik het knappende geluid als ik mijn neus ophaal of zacht uitblaas. De arts geeft aan dat t wel weg trekt. Nu een jaar later heb ik nog vreselijk last en daarbij een verstopte neus. Vandaar dat ik vorige week opnieuw geopereerd ben. Ze hebben mijn neusschelp nogmaals verkleind. Nu een week later begint het knappende geluid weer en ik ben radeloos. De operatie heeft dus niets geholpen. Mijn vraag is of mensen deze klachten herkennen, want er is niets over te vinden. Het is vreselijk irritant en t geeft n vervelende druk totdat je uitblaast en er iets knapt.
    Graag hoor ik wie hier ook last van heeft en of er iets aan te doen is. Alvast bedankt!

2 reacties
    Reageren
    René

Hoi ik ben ook twee keer geopereerd aan mijn neus het geluid is niet te stoppen wel staat mijn huwelijk op pel en sprong, we slapen niet meer samen gaan niet meer samen uit en bij tv kijken draait ze de stoel om.
    en als ik dan een geluid produceert kijk ze gemeen om de leuning.het gaat niet over het word een gewoonte.

Reageren
    Lana

Hallo René, al eens aan acupunctuur gedacht?

Reageren
Reageer op: Knappend geluid met neus ophalen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.