Zoeken Vraag het forum

Pijnlijk brok in keel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Goedeavond John,

Vandaag laat in de avond plotselling voelde ik een pijn in me keel bij het slikken. Het mijn keel zeld doet niet pijn maar meer tijdens het slikken, net alsof er daar wat vast zit , een brok heb achter in keel en dat doet dan zeer. Ik kan het ook zo vertellen bijv nadat ik slik netalsof het blijft en heel langzaam doorgaat wat dus pijnlijk is net alsof iets tegen houd. Maar wat ik vreemd vind is dat ik overdag dit niet had en avond inneens kreeg. Is dit esn beginnende keelpijn, of iets Anders waar ik wat mee moet bijv laten zien naar een arts? Geen schore stem of zolang ik niet ‘slik’ voel ik de pijn niet. Ik voel en pijn dus maar ook net alsof iets daar is gaan blijven hangen achter in me keel en dat dan pijn doet. Me man zei dat het misschien een beginnende keelontsteking kon zijn. Maar
    kan dit ook zijn waar ik me zorgen moet om maken en het moet laten zien meteen?

2 reacties
    Reageren
    Suus

Een beginnende keelpijn lijkt me niet iets waarmee je nou direct naar een arts zou moeten gaan

Reageren
    John (moderator)

Ik zo het zo helaas ook niet kunnen zeggen. als je er last van blijft houden ga dan naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Pijnlijk brok in keel

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.