- Gast15 juli 2017 om 21:49
Ik heb nu al een tijdje dat wanneer er spanning op mijn keel komt te staan er soms iets vast schiet linksboven in mijn keel, een beetje aan de buitenkant. Dit doet dan pijn. Het voelt alsof iets vast schiet en weer los wil, maar dat lukt niet. Als ik slik doet het extra veel pijn, maar last van mijn ademhaling heb ik niet. De pijn duurt een aantal seconden, daarna schiet het weer los.
Ik vind het moeilijk om uit te leggen wat ik voel, misschien kan iemand mij vertellen wat het is?5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 21:52Het zou een spier kunnen zijn, maar dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen. Als de klachten aanhouden ga dan even naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenGast15 juli 2017 om 22:07Als ik nu aan mijn keel voel lijkt ik een soort harde plek te voelen die ik aan de andere kant niet voel
ReagerenJohn (moderator)
15 juli 2017 om 22:12Zit het meteen onder de kaak?
ReagerenGast17 juli 2017 om 08:30Nee er zit nog wel een beetje ruimte tussen de plek en de kaak
ReagerenJohn (moderator)
17 juli 2017 om 09:45Het zou een lymfeklier kunnen zijn, maar dat is op zich verder geen probleem.
Reageren