- Oor21 december 2018 om 15:29
Hallo,
Ik heb al enkele dagen last van trillingen in mijn linkeroor. Het begon vrij rustig maar nu trilt mijn oor echt constant en heel snel. Ik heb mijn huisarts gebeld en kon mijn oor later uitspoelen, maar dat heeft geen effect gehad. Daarna werd mij gezegd dat ik over een week een echte afspraak kon maken…
Maar ik word echt gek van dit constante getril, slaap er slecht van en kan mij niet concentreren. Ik gebruik nu, neusspray wat zou kunnen helpen, maar dat doet ook niets tot nu toe. Weet iemand wat de oorzaak zou kunnen zijn en wat ik er tegen kan doen?
5 reactiesReagerenOor25 december 2018 om 01:15Iemand? Ik word er echt helemaal gek van…
ReagerenOor 129 januari 2019 om 23:24Ik heb het ook maar alsnik mijn neus snuit wordt het minder. Ik denk zelf omdat het het vestopt zit
ReagerenAnoniem12 juni 2022 om 08:45Anoniem18 juni 2022 om 18:47Wie kan reageren .ik heb het ook constant
Reageren
Niemand die reageert ..zou zo graag willen delen ..opdat veel het niet begrijpen wat het is
GroetjesJohanna28 februari 2023 om 11:37Ik heb het ook al een paar weken. Is het bij jou beter geworden? en als dat zo is heb je een tip voor me?
Reageren