Zoeken Vraag het forum

Middenoorontsteking? Doof? Even klagen hoor!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Maikel

Niet te geloven! loop al sinds 2 weken met een middenooronsteking. Ah fijn, dokter antibioticadruppels (Sofradrex) voorgeschreven 3 maal daags 3 druppels voor 7 dagen. Kuur afgemaakt. Op eigen initiatief gebruik ik af en toe 1 spray 2 maal daags Otrivin Duo met de hoop dat de buis van eustachius er wat mee te maken had/heeft. Dit is niet het geval. Hoogtswaarschijnlijk omdat als ik me oren “klaar” (neus dicht en blazen door neus) hoor ik dat me trommelvlies open en dicht gaat (beetje krakend geluid). Dus dat zit naar mijn weten wel goed.

Ah fijn hieronder het e.e.a uitgelicht over me klachten in “de hoop” dat iemand wat adviezen heeft? of welke stappen ik nog kan zetten? of moet ik wéér naar de huisarts om me beklag te doen? Of is het niet beter om een second opinion aan te vragen bij een andere huisarts? Of gewoon brutaal een doorverwijzing vragen naar de KNO-Arts? ik weet het allemaal niet meer. Een ding is zeker, dit is gekmakend!

• Antibiotica kuur met Sofradrex niet geholpen!
    • Neusdruppels werken ook niet!
    • Pijnscheuten komen en gaan nog steeds!
    • Ibuprofen verlicht de pijn “zo nu en dan”
    • Snacht’s is het het ergst (10 keer wakker)
    • Chagarijnig als de pest en oorsuizen niet normaal!
    • Geen loopoor, geen geperforeerde trommelvlies of iets e.d.!
    • Oren zijn schoon! (geen vuil, niks)
    3 reacties
    Reageren
    Peter

Hi Maikel

Ik heb precies hetzelfde.  Hoe is dit bij je afgelopen? Hoop van je te horen

Reageren
    Rob

Doordat je zomaar een naam in kunt vullen en een bericht kunt plaatsen is dit een forum van niks. Mensen doen hun klacht en wat je krijgt is allemaal mensen die hetzelfde hebben die hun klacht doen

Zo kun je nooit positief nieuws lezen of horen over de voortgang van de topic starter want hij krijgt geen bericht dat er gereageerd is. Mogelijk heeft diegene er ook geen last meer van een dus vergeet dat hij door bericht geplaatst heeft.

Je hebt een verzameling klachten. Daardoor draagt dit forum absoluut niet bij aan een herstel of werkt het informatief maar in veel gevallen maakt het mensen alleen maar wanhopig.

Mensen gaan googlen op hoofdpijn en besluiten door deze site een hersentumor te hebben.

Mijn inziens moet dit veranderd worden. Laat op zijn minst mensen die een topic starten registreren zodat ze een melding krijgen bij reacties en automatische herinnering krijgen om hun voortgang door te geven.

Reageren
    Sissy

Precies wat Rob zegt.

Reageren
Reageer op: Middenoorontsteking? Doof? Even klagen hoor!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.