- R13 juni 2018 om 14:23
Vanaf 3 mei zijn mijn oren verstopt. Mijn oren hoefde niet uitgespoten te worden, omdat er niks in zat. Vervolgens heb ik twee weken ontrivin gebruikt, maar mocht ook niet baten.
Nu heb ik twee weken sterkere neusspray ontvangen van de huisarts en merk geen verandering. Ik zit nu inmiddels al 1,5 maand met verstopte oren terwijl mijn verkoudheid al 2 maanden voorbij is. Weten jullie nog een andere optie? Voor mijn werk heeft dit echt een negatieve invloed aangezien ik veel moet luisteren. Voor de klanten is het vervelend dat ik 200x sorry moet zeggen omdat ik ze niet versta!:(4 reactiesReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 16:28ga terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO arts
ReagerenR13 juni 2018 om 19:44Ik heb dit aangevraagd aan de huisarts, maar die blijft aangeven dat ik moet afwachten.. ik heb nu mometasonfuroaat gekregen. Ze geven aan dat het wel 6 weken kan duren. Maar dat is veel te lang voor mijn werk..
of moet ik maar blijven aandringen?
ReagerenJohn (moderator)
13 juni 2018 om 22:42Dring aan op een verwijzing
ReagerenStevens14 juni 2018 om 14:53Gezondheidszorg.nl is een criminele organisatie die er helemaal niet voor de patient is. Gezondheidszorg.nl is er alleen maar om hun eigen zakken te vullen. Men verdient aan uw leed. Aan gezonde patienten wordt niet verdiend! Medische missers worden in de ziektewet, wao en inrichtingen gedumpt. Medische missers worden niet aan u gemeld en hersteld….
Reageren
Wat zou u in zo’n situatie doen?