Zoeken Vraag het forum

Verstopte oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Harry

Hey,

Mijn oren zitten nu al iets minder dan één week verstopt, eerst was het heel erg en hoorde ik nauwelijks iets en kon ik ook niet de valsalva methode gebruiken om ze te openen. Ik was toen naar de huisarts geweest en ze zei dat mijn oren schoon waren en dat het een gewone griep is en dat ik neusdruppels moest gebruiken.

Ik heb nu al 2 dagen dat elke keer als ik moet gapen of doorslik dat ik in allebei mijn oren een klein geluidje hoor (alsof het opent), maar het opent niet. Dit is ook zo met de valsalva methode, ik doe het dan en hoor ik ook dat geluidje (soms meerdere keren), maar het voelt alsof ik tegen een barrière in mijn oor aanloop. Ik wil niet doordrukken met dit want ik wil mijn oren niet permanent beschadigen.

Wat kan ik hiertegen doen?

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je dan wel nog verkouden?

Reageren
    Harry

Heel lichtelijk verkouden.

Reageren
    John (moderator)

Als de klachten blijven aanhouden, ga dan terug naar de huisarts

Reageren
Reageer op: Verstopte oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.