Zoeken Vraag het forum

Problemen met oren

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sjaakie

Hallo,

Ik heb al een aantal dagen last van mijn oren. Ik ben verkouden en er zit veel slijm/snot vast. Mijn oren ( ene keer links andere keer rechts) voelen vol en heb er ook pijn aan( dit komt met vlagen) Het allervervelendste vind ik dat ik een geluid hoor… geen piep maar een soort ruisje. Hij is zacht aanwezig maar toch maak ik me zorgen. Ik ben gister bij de ha geweest en die zegt een verstopte buis van euchatis. Neusspray spray ik.. en hij zegt dat waarschijnlijk het geluidje wel over gaat. Graag zou ik een reactie willen hebben waarbij iemand soortgelijke problemen heeft gehad en waarbij het geluid over is gegaan. En eventueel tips waardoor ik de druk kan verminderen? Alvsst bedanmt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik ben verkouden en er zit veel slijm/snot vast. Niet zo raar dat je dus die klachten hebt. Eerst maar eens de verkoudheid kwijt raken.  Je zou kunnen stomen.

Reageren
Reageer op: Problemen met oren
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.