Zoeken Vraag het forum

Keelkanker?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Elias

Besten,

Ik heb sinds 5 dagen geleden pijn bij het slikken en moet vaker en vaker slikken. 3 dagen geleden zijn mijn linkeroor en neus verstopt geraakt.

Ben gisteren naar de huisarts geweest en heeft gezegd dat het een keelontsteking is die naar het oor verspreid is. Ik heb geen pijn aan het oor, het zit gewoon verstopt. Aan mijn hals (onder mijn kaak) voel ik ook dat mijn klier gezwollen maar pijnloos is.

Ik maak me gewoon enorm zorgen en kan niet slapen, ik wil gewoon zekerheid en heb bang dat de huisarts gewoon het voornaamste heeft gezegd. (Mijn tante is 3 jaar geleden overleden aan kanker bij dezelfde huisarts die haar een verkeerde diagnose had gesteld)

Danku..

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

lijkt toch echt wel op een virusinfectie dei keelontsteking veroorzaakt.

Reageren
Reageer op: Keelkanker?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.