- Juul25 december 2017 om 10:22
Hallo,
Ik ben een meisje van 13 jaar. Ik kamp al enige maanden met een probleem. Ik heb best veel stress maar ik heb ook zeker andere enge klachten. Ik heb nu bijvoorbeeld het idee dat ik keelkanker heb.
Ik heb last van;
Benauwdheid in keel, (niet altijd)
Al een tijdje opgezwollen klieren in hals (zijn niet hard)
En mijn stem is wat heeser en ik heb wat meer slijm.Ik ben echt super bang dat dit kanker is en ik weet echt niet hoe het verder moet. Ik hoor graag een reactie :(. Mvg
14 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 10:33Dat zullen toch vooral stressklachten zijn.
ReagerenJuul25 december 2017 om 10:35Oh misschien handig om erbij te zeggen dat ik ook heel veel andere klachten heb zoals gewrichtsoijn en andere klachten die enorm lijken op Lyme (!) zou dat er ook mee te maken kunnen hebben? Bijv dat het astma is… ik zal er ook goed op letten of het ook buiten is dat ik last van deze keelklachten heb
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 10:47Juul25 december 2017 om 10:53Moet ik me zorgen gaan maken? Ik vind het namelijk wel heel eng die klachten 🙁
ReagerenJuul25 december 2017 om 11:05Oh en trouwens prettige kerstdagen!
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 11:13Ik zou me daar als ik jou was zeker geen zorgen over maken. Probeer van de feestdagen te genieten.
Ook voor jou fijne feestdagen
ReagerenJuul25 december 2017 om 11:51Ja ik maak me nu vooral zorgen omdat ik veel slechter kan ademen en soms lijkt alsof ik stik ofzo. Heel vervelend. Dat is best angstaanjagend. Ik zou zo graag willen weten wat het is.
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 11:55Dat heeft alles met de stress te maken waardoor je gaat hyperventileren. Dat geeft een benauwd gevoel en een brokgevoel in de keel
ReagerenJuul25 december 2017 om 12:09Ik heb opzich niet echt een brok gevoel, maar ik heb het (hoeveel ik ook ontspan) heel benauwd. Ademen in en
ReagerenJuul25 december 2017 om 12:09ademen in en uit gaat lastig en ik voel me best wel gestresst … vooral omdat ik denk dat ik iets ernstigs heb
ReagerenJohn (moderator)
25 december 2017 om 12:10Ook dat is een gevolg van hyperventileren
ReagerenJuul25 december 2017 om 12:19Okay echt super bedankt voor het reageren! Zelfs tijdens de kerstdagen, echt super goed dat u mensen wilt helpen :). Prettige kerstdagen! Mvg
ReagerenJuul26 december 2017 om 13:02Ik zat er dus aan te denken, vooral omdat ik nog veel andere klachten heb die op Lyme lijken dat het misschien wel een te trage schildklier is… zou dat mogelijk zijn?
Reageren
MvgJohn (moderator)
26 december 2017 om 13:39Je bent pas 13 jaar. Dat is dan toch wel allemaal heel ver gezocht.
Reageren