- anoniem8 mei 2017 om 19:18
beste dokter.nl,
ik ben 13 jaar en ik heb al een tijdje opkomende last van mijn keel waarbij ik dan lastig kan slikken en alleen vloeibaar makkelijk doorkrijg. ik heb hierbij vaak oorpijn en pijn in mijn kaak. ook ben ik veel duizelig, hoofdpijn etc. ik heb ADHD en slik concerta hiervoor. Loop al een tijdje bij de huisarts hiervoor, toen deze in mijn keel kijk zei zij: “Je keel is niet rood, je amandelen niet extreem gezwollen dus prima!” toen dacht ik meteen “huh, maar mijn amandelen zijn verwijderd, hierdoor kreeg ik een naar gevoel want dat zegt ze niet voor niks, maar die amandelen zijn weg”. toen ik laatst in mijn keel keek zag ik 3 soort “ballonnetjes” of bultjes zitten rond mijn keelholte. deze waren niet rood maar eromheen wel. Ik heb ook redelijk gezwollen en harde lymfeklieren rond de kaak en hals. Ik wil graag weten if iemand raad weet? ik heb overigens ook last van hevigr reflux vanaf mijn geboorte, stembandknobbels en het syndroom van tietze.1 reactieReagerenJohn (moderator)
8 mei 2017 om 20:08Ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de KNO-arts. als amandelen niet echt helemaal goed zijn verwijderd, kunnen ze teruggroeien.
Reageren