Zoeken Vraag het forum

keelkanker?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Joris

Beste john,

Ik heb al sinds bijna twee maanden slijm in mijn keel (een brok) dat niet weg gaat.
    Als ik dit ophoest is het wit/doorzichtig van kleur. Ook heb ik vaak het gevoel dat mijn neus dicht zit. Iik kan er wel gewoon door ademen maar heb wel een dicht gevoel.

hiervoor ben ik eerder naar de huisarts gegaan hij gaf toen aan dat het naar zijn idee niet its ernstigs was.

Nu ongeveer 5 dagen heb ik keelpijn erbij. Dit komt en het gaat maar is steeds vaker en langer aanwezig. Ook als ik diep inadem door mijn neus het ik een soort koud gevoel in mijn keel als mijn adem mijn keel passeert.

ook had ik vanmiddag oorpijn wat nu weer weg is.

Ik heb mijn huisarts laten weten dat ik bang ben voor keelkanker. Hij denkt hier niet aan. Hij wil me laten testen op helico bacter en als hier niets uit komt dan is lichamelijk onderzoek wat hem betreft klaar.

Terwijl ik bang ben voor keelkanker gezien mijn symptomen:

– Slijm en brok in keel
    – Keel pijn soms scherpe irriterende pijn.
    – oorpijn
    – koud gevoel in keel

denk ik nu te erg gezien mijn klachten?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zal met keelkanker echt niets te maken hebben. Het kan wel een infectie zijn. Beginnende keelontsteking bijvoorbeeld of hyperventileren

Reageren
    Joris

Heb je enig idee hoelang zoiets kan duren want dat slijm in mijn keel heb ik inmiddels twee maanden en vind het best irritant
    het is er gewoon 24/7

Ook dat koude gevoel bij het inademen door mond en neus is er al van het begin.

Wat kan ik er zelf aan doen? qua eten en drinken of pilletjeS?

Reageren
    John (moderator)

Als je hyperventileert moet je iets aan de oorzaak daarvan doen. Dat los je met eten, drinken of en pilletjes niet op

Reageren
    Kim

Hoi Joris,

Ik heb de zelfde klachten al een lange tijd.

Ben benieuwd wat er uiteindelijk uit gekomen is bij jou?

Reageren
    Ann

Hey John, is hier iets uitgekomen? Klinkt als keelreflux.

Reageren
    Suus

@Ann

John zal niet meer reageren, hij is helaas overleden….
    .

Reageren
Reageer op: keelkanker?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.