Buitenkant neus pijn

Ik heb al paar dagen aan de buitenkant van mijn neus pijn bij aanraking/beweging ik vroeg me af of het erg was?

Ps Mn neus heeft niks aangestoten

Alvast bedankt!

Reageren

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Het zou een onderhuids puistje kunnen zijn, maar dat zul je dan de komende dagen wel gaan zien

Reageren

Ik heb dat dus ook als ik mijn neusvleugels beetje beweeg dan voelt t alsof me neus verdoofd is. Bij mij is het voornamelijk links maar als ik in t midden druk verga ik van de pijn. Geen idee wat het is. Morgen toch maar naar de huiarts ....

Reageren

Ik heb al heel lang pijn aan mijn neus bij de minste aanraking . Ik kan mijn bril hierdoor niet verdragen op mijn neus . Ik ben hiervoor al bij Neus keel Oor arts geweest , maar mijn sinussen zijn Ok . Oogarts/optieker kan hier niks aan doen . Ik hoop dat iemand me kan helpen?

Reageren

En de klachten worden niet door de bril zelf veroorzaakt?

Reageren

Volgens oogarts( verschillende) en opticien niet , nee .

Reageren

De verschillende oogartsen schrijven me dezelfde bril voor . Ik ben ook naar een dermatoloog geweest , omdat ik dacht dat het iets te maken had met mijn montuur .  Maar ook dat kan blijkbaar niet .  Ik heb reeds geprobeerd met andere neuspadjes , maar ik voel steeds dezelfde pijn .  Ik heb nu een heel lichte bril , maar ook deze is niet Ok voor mijn neuspijn .   Ik voel hetzelfde als ik druk met mijn vinger op mijn neus (vooral op mijn rechterneusvleugel en op de bovenkant van mijn neus ) Linkerkant is beter .

Dankjewel alvast voor je reactie !!

Reageren

En volgens jou zelf dan? Zijn er drukplekken op je neus van de vleugeltjes?

Reageren

Als je nou met je vinger tegen je neus drukt zot dan de meeste pijn waar de padjes zitten?

Reageren

Eigenlijk niet . Eigenlijk voel ik de pijn over mijn volledige rechterneusvleugel , en ook (nog meer ) op de bovenkant van mijn neus .

Reageren

Vreemd. Ga dan eens met de klachten naar een dermatoloog

Reageren

Dat heb ik reeds gedaan . Maar volgens haar kunnen mijn klachten ook niet komen door mijn bril zelf . Allergieklachten van bril uiten zich altijd in eczeem en zo . Maar dat heb ik niet . Wel heb ik last van een rode neus en rood ter hoogte van mijn sinussen(hoge wang). En ook wel meer en meer sinuspijnen(hoofdpijn voorhoofd boven mijn neus)

Reageren

het is mogelijk dat de padjes van de bril een zenuw irriteren...

Reageren

Ik heb inderdaad een afspraak gemaakt (begin februari) bij een neuroloog . (de KNO arts heeft me doorverwezen) .   Ik laat dan zeker iets weten .

Dankje zeer voor je antwoorden !!

Reageren

Ik heb het nu ook. Weet ook niet wat het is. iemand info?

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Buitenkant neus pijn

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe