- Anoniem30 oktober 2016 om 13:29
Ik heb vrijdagmiddag een harde slag op mijn neus gehad van mijn paard haar hoofd. Ik denk dat ze me langs onder heeft geraakt en me zo een soort ‘uppercut’ heeft gegeven om het zo maar te noemen.
Mijn neus heeft heel lichtjes gebloed uit mijn linkerneusgat, maar dit was zo weinig dat ik het zelfs pas merkte toen ik in de spiegel keek even erna.
Nu doet mijn neus nog altijd pijn vandaag (zondag), maar ze is niet verstopt en ze staat naar mijn weten niet echt scheef, ook van een zwelling heb ik niet echt las gehad.. Ik heb vooral pijn aan het stukje onder de neusbrug, en dan vooral als ik eraan kom, als ik er vanaf blijf dan voel ik nauwelijks iets..
Is het noodzakelijk om naar de dokter te gaan hiermee of moet ik nog wat afwachten of het nog pijn doet over enkele dagen?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2016 om 14:05Misschien goed om morgen toch even bij de huisarts langs te gaan en ernaar te laten kijken
ReagerenAnoniem30 oktober 2016 om 17:05Heb voor de zekerheid dan maar een afspraak bij de huisarts gemaakt morgen..
Ik heb wel al vaker van die (horror-)verhalen gehoord, dat veel mensen extra kraakbeen op hun neus kregen doordat dokters zeiden van ‘gekneusd, pijn gaat wel over’, en dat met de jaren ze dus een bobbeltje op hun neus kregen of dat hun neus krom is gegroeid of krom is blijven staan..
Kan dit eigenlijk wel allemaal?
ReagerenJohn (moderator)
30 oktober 2016 om 17:42Niet meteen allerhande schrikbeelden voor de geest halen.
Reageren
Eerst maar even naar de dokterAnoniem30 oktober 2016 om 19:14Ja daar ben ik goed in, die schrikbeelden 😉
Reageren
Heb ook niet zo een groot vertrouwen in dokters, vandaar..