Zoeken Vraag het forum

Neus gebroken of niet?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Ramon

Goedendag,
    Ik ben met het kickboksen hard op de neus geraakt en er kwam gelijk een flinke bloedneus bij. als ik in de neus kijk nu(een dag later) lijkt het of ik aan de ene kant meer ruimte heb als aan de andere kant. Ik kan nog wel makkelijk ademen. Alleen het bovenste gedeelte van mijn neus is dik en doet pijn.
    Ook is het topje van mij neus gevoelloos, het lijk alsof het half verdooft is.

Zou dit ernstig kunnen zijn?

Bij voorbaat dank,

4 reacties
    Reageren
    Kimmie

Hoi, als ‘ie niet scheef staat, kan hij volgens mij niet gebroken zijn. Dat je neus dik en pijnlijk is, kan ik me na zo’n klap wel voorstellen. Verder geen hoofdpijn of duizelig? Kijk het even een paar dagen aan en als de zwelling of pijn niet verminderen, zou ik even naar de huisarts gaan.

Laat je weten hoe het verder gaat met je?

Groetjes

Reageren
    ramon

he bedankt voor het bericht,
    Ik heb geen hoofdpijn of last van duizeligheid, en lijkt erop of het tussenschotje aan de binnenkant een beetje verplaatst is, ook is het bovenop en eromheen blauw, morgen maar even naar de huisarts denk ik

Reageren
    Nina

Hallo Ramon, ja dat tussenschotje is maar maar dun kraakbeen, dus na zo’n oplawaai kan dat best verschoven zijn. Fijn dat je verder geen hoofdpijn hebt of misselijk bent, dan zal het wel meevallen. Laat je weten wat het advies van de HA is?

Nina

Reageren
Reageer op: Neus gebroken of niet?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.