Zoeken Vraag het forum

Opgezette lymfklier

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lars

Hallo mensen,

In de zomer kreeg ik opeens last van nestelroos op mijn armen. Eerst dacht ik dat dat aan de muggen lag. Sindsdien heb ik ook een opgezwollen lymfeklier. Athans, dat is wat ik denk. Het beweegt en doet geen pijn. Sinds een anderhalve week heb ik last van hartkloppingen en kortademigheid omdat ik bang ben dat het iets ergs is. Het probleem is dat ik nu in het weekend niet naar de huisarts kan gaan. Ik heb voor de rest geen andere symptomen of rare dingen. Ik ga naar de sportschool en loop 2 x per dag  de kranten.

Met vriendelijke groeten,

Lars

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Om te beginnen zou ik me maar eens niet druk maken. Netelroos is niet ernstig.

De andere klachten kunnen inderdaad door angst en stress veroorzaakt worden. Het kan zijn dat je hyperventileert.

Doe eens de test op:

http://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/

Reageren
    Lars

Zou het zo kunnen zijn dat de nestelroos en de opgezwollen lymfeklier met elkaar te maken kunnen hebben? De bezorgdheid en de angst komt omdat ik een nare ervaring heb met dokters en mijn vader 3 jaar geleden aan kanker is overleden. In iedergeval bedankt voor het antwoord.

Reageren
    John (moderator)

Netelroos zou wel voor een opgezette klier kunnen zorgen. Dat is niet zo vreemd.

Reageren
    Czar

Ik wens iedreen prettige kerstdagen een een gezegend uiteinde.

Reageren
    John (moderator)

Dank je ook voor jou en je naasten.

Reageren
    Czar

Ik wens @Tandor ook een fijne kerst en ik hoop dat gezegend wordt dat Tandor volgend jaar beter materiaal ter beschikking wordt gesteld, want deze website is technisch kut.

Reageren
Reageer op: Opgezette lymfklier
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.