Zoeken Vraag het forum

kind van acht weegt amper 20kilo en spuuwd bloed

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • dierickx myriam

geachte in de hoop van u iets terug te horen wou ik u iets vragen
    ik heb namelijk een kindje die ik ken uit turkije van acht die amper twintig kilo weegt en ze spuuwd al zeker een jaar bloed
    het bloed is erger geworden en ze kan bijna niks eten
    hoe en wat kan ik doen om dat kind te helpen het is een zwaar probleem want de ouder hebben geen cent om dat kind te helpen en kunnen dan ook niet naar het ziekenhuis gaan want daar is het wel zo als je geen geld hebt sterf dan maar
    ik maak me enorme zorgen over haar
    ze ziet lijkebleekjes en eet bijna niks meer
    pijn heeft ze niet maar wel geregeld dat bloed dat in haar mondje komt kan je me aub helpen
    oprechte dank voor je antwoord straks en hopelijk kan ik iets doen voor dat meisje.
    dierickx

4 reacties
    Reageren
    Lara

Wat verdrietig voor dat meiske. En ik kan me voorstellen dat het je raakt en dat je graag iets voor haar wilt doen.
    Ik weet niet wat ze zou kunnen hebben. Maar gezien haar toestand heeft ze wel zeker een dokter nodig. Zonder dokter kun je niets voor haar doen. Is het een idee om de ouders geld te geven om een arts te kunnen betalen, door bijvoorbeeld geld in te zamelen. Dit is wat ik voor je bedenken kan. Veel sterkte gewenst met deze pijnlijke en moeilijke situatie.

Groetjes,
    Lara.

Reageren
    brenda A

als ze in Turkije woont, dan is het idee om geld voor haar op te halen wel het beste, want ze heeft inderdaad een arts nodig.
    misschien kun je b.v. een hele school haar laten helpen, maak er een project van.
    succes, Brenda

Reageren
    Anoniem

Bloed opgeven en ondergewicht zijn absolute indiacties voor verwijzing naar een arts.

Reageren
    Antoine

Is hier al nieuws over?

Reageren
Reageer op: kind van acht weegt amper 20kilo en spuuwd bloed
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.