Zoeken Vraag het forum

angst voor moeder met lever

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • jvc

Beste mensen,

Mijn moeder heeft reeds een bloedtest laten doen en bij de test heeft de dokter tegen haar gezegd dat ze naar spoed moest gaan omdat ze iets zagen aan haar bloed dat met haar lever te maken heeft. toen ze in het spoed lag hebben ze echo gedaan maar konden niks vast stellen en zeiden dat alles mogelijk kon zijn. Ze gaat woensdag een CT scan doen. Mijn moeder heeft geen klachten op dit moment. Ik kom hier de vraag stellen voor mij hopelijk wat meer gerust te stellen hoe groot de kans is voor kanker. Zijn dit zaken die meer voorkomen en is het dan meestal iets kleins? mijn moeder heeft ook geen kanker in haar famillie.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan niemand zo beantwoorden. Maar met een bloedtest kan dat doorgaans niet worden gezien

Reageren
Reageer op: angst voor moeder met lever
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.