Zoeken Vraag het forum

VERPLAATST: Melanoom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bart

Ik ben vrijdag bij de huisarts geweest voor een hele kleine moedervlek hij voelt wat ribbelig aan. De huisarts zei hij is wat onrustig en lijkt of je er aan gekrabt hebt. Maar ik denk dat het komt omdat hij op me rug zit en ik altijd hard me afdroog met een handdoek. Maar dat weet ik niet zeker.

Nu wilt hij het er voor de zekerheid uithalen en opsturen naar het ziekenhuis maar dat kan pas over 2 weken. Nu zie ik bij dermatologen in het ziekenhuis dat de wachttijd 6 weken of langer is.

Ik zou graag willen weten:
    – kan dit 2 weken wachten of moet ik er bij de huisarts meer spoed achter zetten ? De assisente zei dat er niet eerder tijd was voor deze ingreep.
    – is dit een reden om MET SPOED bij de dermatoloog te kunnen komen?
    – weet iemand een dermatoloog waar je snel zonder verwijsbrief terecht kan.

Ik ben zo onzeker omdat er in mijn familie heel veel kanker voorkomt. Me moeder heeft dit jaar ook huidkanker gehad maar geen melanoom.

Bedankt !

Reageer op: VERPLAATST: Melanoom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.