- tomaatje16 november 2013 om 15:20
Hallo,
Ik ben een jongen van 19 jaar.
Misschien maak ik me te veel zorgen maar ik heb van een aantal dingen last. ofja niet echt last geen pijn of wat dan ook maar naar mijn gevoel hoort het gewoon niet.
Ik heb last van een kuch, kriebel, rochel hoest. soms als ik heel diep inadem hoor ik ook een rommelend geluid (wat je soms ook bij je buik hebt) verder heb ik soms als ik in bed lig of op andere onlogische momenten last van steken in mijn buik of soort krampen. en de laatste paar dagen zit ik vrij snel vol bij het eten, wat normaal gesproken niet echt het geval is. Ik weet dat ik vrij jong ben en dat het misschien een hele rare en overdreve vraag is, maar zou dit iets met kanker te maken kunnen hebben? Ik maak me een klein beetje zorgen, misschien wel onnodig.Alvast bedankt, groetjes
2 reactiesReagerenTandor116 november 2013 om 19:53Beste tomaatje,
Je klachten doen mij eerder denken aan een geïrriteerd maagslijmvlies. Misschien ook nog een luchtweginfectie. Maar zeker niet aan kanker.
Ga met je klachten naar de huisarts, die kan onderzoeken of er iets met je maag of luchtwegen aan de hand is.
ReagerenAnoniem17 november 2013 om 21:22Oke, hartstikke bedankt
Reageren