- onzeker persoon 198929 november 2017 om 22:47
Goedendag allemaal,
Ik heb sinds een paar weken last van verschillende klachten nu ben ik hiermee al naar de huisarts geweest, en hem verteld wat ik denk dat het is, maar ik krijg het antwoord; nee dat is het niet je hebt ontstoken pezen. Hierbij mijn verhaal:
Sinds enkele weken heb ik veel last van me botten, gewoon een zeurende vervelende pijn, de ene dag meer dan de ander, en heb ook last van door de knieën heen zakken. De klachten begonnen 2 week geleden midden in de nacht, en hielden de volgende dag ook nog aan. Ook heb ik bijna geen eetlust meer, terwijl ik daarvoor s’avonds wel drie keer opschepte eet ik nu nog maar een half bord eten. Ook ben ik de afgelopen week (8 dagen) ruim 10KG afgevallen!
Ook lig ik de laatste twee dagen en nachten alleen maar op bed, en slaap alleen maar, de tijd dat ik er even uit ben (maximaal 1 uurtje) ben ik helemaal kapot, als ik weer op bed ga liggen val ik direct weer in slaap.
Dit alles maakt mij toch onrustig, en gespannen!Ook ik ben niet achterlijk, ik heb ook internet en kan ook oorzaken vinden, ik kwam zelf bij een zeldzaam iets uit, maar graag hoor ik jullie mening ook nog eens hierover! Ik zit zelf te denken aan het ewingsarcoom….
Met vriendelijke groeten,
Een onzeker iemand8 reactiesReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 22:50Dat vind ik toch wel wat ver gezocht. Zeker gezien je leeftijd.
Reageren
Ga teug naar de huisarts en laat een uitgebreid bloedonderzoek doen.onzeker persoon29 november 2017 om 22:51Hallo Tandor,
Hoezo gezien de leeftijd? ewingsarcoom komt vaak voor bij mensen tot 30 jaar!
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 22:56Dat klopt wel. Maar dan had je toch eerder al andere klachten moeten hebben. Die komen dan niet zomaar van de ene dag op de andere.
Reagerenonzeker persoon29 november 2017 om 22:58klopt, had al langer last van knieen maar nooit aangedacht en de pijn viel mee, tot 2 weken geleden…….en ook vage klachten als pijn in schouder elleboog en pols
ReagerenJohn (moderator)
29 november 2017 om 23:14Laat een bloedonderzoek doen of vraag een verwijzing voor de reumatoloog.
Reagerenonzeker persoon29 november 2017 om 23:24Zal morgen de huisarts nog eens bellen! Maar wat ik niet in het bericht geschreven heb, is dat ik ook vaak en veel pijn heb aan me ribben! en dat is nu zo ongeveer 2 jaar dat ik daar regelmatig last van heb, ben een keer bij de huisarts ervoor geweest en die zei je hebt je ribben gekneusd kreeg toen tramodol en morfine maar mocht allebei helaas niet baten! daarna nooit meer voor die klacht bij de huisarts geweest…… al mijn klachten lijken vrijwel exact op de klachten van het ewing sarcoom…. maar heb het eergisteren ook aan de huisarts gevraagd/gezegd, en kreeg direct als antwoord NEE dat is het niet is een te zeldzame ziekte
ReagerenAnoniemiteit27 juni 2018 om 06:47Ik heb dit bultje sinds een tijdje is dit kanker of wat is dit? Ik ben erg bang ervoor
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
27 juni 2018 om 09:50Dat lijkt toch eerder op een ontsteking. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken
Reageren