Zoeken Vraag het forum

Heb ik kanker of iets anders?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem(19M)

Hallo,
    Ik ben een 19 Jarige man en ik heb het gevoel dat er echt van alles met mij mis is. Maar als ik een keer na de huisarts ga krijg ik altijd te horen dat het niets is. Mijn huisarts is dan ook geen gediplomeerde huisarts, maar in opleiding. Dus vandaar mijn twijfels.

Ik heb het gevoel dat er van alles mis met mij is, ik vermeld wel een paar (sympthonen?) en misschien dat iemand mij iets zou kunnen adviseren? of ik echt wat heb ?

De laatste paar maanden ben ik flink wat kilo’s afgevallen terwijl ik best tevreden was en niet wou afvallen. Ik woog 89 Kilo en weeg nu rond 83. Dit in 2 maanden tijd.

Mijn eetlust is ook flink verminderd ik kon veel eten maar heb helemaal geen trek dus ik doe het met 3 boterhammen en 1 warme maaltijd op 1 dag.

Slapeloosheid, Soms lig ik gewoon 2-3 uur wakker in bed, het lukt mij gewoon niet om inslaap te vallen maar het nadeel is, ik sta om half 7 op om optijd op werk te komen. Waar het ook niet goed gaat de laatste tijd. Heb heel erg veel last van vermoeidheid, concentratie problemen en me handen trillen soms even.

Duizeligheid, op het ene moment is er niets aan de hand en dan opeens val ik bijna omver.

Ook tijdens het urineren is het soms een gemartel, dan krijg ik opeens heel veel pijn tussen mijn balzak en mijn reet. alsof er een mes word ingeport dit gebeurt alleen tijdens het plassen.

Daarnaast heb ik nog problemen met de groote boodschap. 1 keer in de 5 a 7 dagen moet ik naar de WC om te poepen. Dit probleem heb ik al een paar maanden. en het doet pijn in me maag soms.

Ik zelf weet niet wat ik moet doen, maar veel hulp heb ik nog niet ontvangen. Ik slik wel medicijnen voor mijn acne. ROA 20MG misschien dat het daarmee te maken heeft?

Ik hoop in iedergeval dat er iemand mij zou kunnen informeren over wat ik heb / wat ik moet doen.

Alvast bedankt

Anoniem(19M)

1 reactie
    Reageren
    anoniemmm

Weet je al wat je hebt?

Reageren
Reageer op: Heb ik kanker of iets anders?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.