- Anoniem8 september 2013 om 05:25
Bij mij in de familie komt borstkanker voor mijn moeder is op zeer jonge leeftijd hieraan overleden.
Ik ben totaal geen persoon om naar de dokter te lopen maar moest er sowieso zijn dus heb ik ook een vraag gesteld ivm borstkanker en ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis.Nou heb ik dik twee weken af en toe steekjes gevoelige linkerborst.
Ben momenteel ook ongesteld dus ik dacht dat het daar aan lag maar het komt me totaal onbekend voor heb dit nog nooit voor of tijdens de ongesteldheid gehad eigenlijk.Ik kan sowieso niet zwanger zijn omdat ik al 2 en half jaar een spiraal heb en ik zie verder niks vreemds aan me borst behalve dat er soort van schilfers ofzo in de tepel zitten maar dat had ik eigenlijk ook al maanden.
Ik denk sowieso niet aan het ergste en ben doorverwezen door de huisarts omdat ik in een risicofactor zit en qua leeftijd en nog een aantal dingen dat ik het toch eens moest laten nakijken.
iemand die zich herkend in dit verhaal?
Ik heb aankomende dinsdag een mammografie en zit er enorm tegen aan te hikken(gaan doe ik sowieso wel)
Het aanhikken is vanwege de uitslag.