Zoeken Vraag het forum

vraagje

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Bij mij in de familie komt borstkanker voor mijn moeder is op zeer jonge leeftijd hieraan overleden.
    Ik ben totaal geen persoon om naar de dokter te lopen maar moest er sowieso zijn dus heb ik ook een vraag gesteld ivm borstkanker en ben ik doorverwezen naar het ziekenhuis.

Nou heb ik dik twee weken af en toe steekjes gevoelige linkerborst.
    Ben momenteel ook ongesteld dus ik dacht dat het daar aan lag maar het komt me totaal onbekend voor heb dit nog nooit voor of tijdens de ongesteldheid gehad eigenlijk.

Ik kan sowieso niet zwanger zijn omdat ik al 2 en half jaar een spiraal heb en ik zie verder niks vreemds aan me borst behalve dat er soort van schilfers ofzo in de tepel zitten maar dat had ik eigenlijk ook al maanden.

Ik denk sowieso niet aan het ergste en ben doorverwezen door de huisarts omdat ik in een risicofactor zit en qua leeftijd en nog een aantal dingen dat ik het toch eens moest laten nakijken.

iemand die zich herkend in dit verhaal?
    Ik heb aankomende dinsdag een mammografie en zit er enorm tegen aan te hikken(gaan doe ik sowieso wel)
    Het aanhikken is vanwege de uitslag.

Reageer op: vraagje
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.