- Peter30 juli 2017 om 19:20
Gisteren op seh geweest al twee dagen een raar gevoel op borst net op het even geknepen word en weer losgelasten links wel steeds van korte duur enzo en ze namen foto en bloed Tropin 3< foto was goed en ecg zeiden ze ook snap er dus weinig van wat het dan wel is veel uitleg krijg je dus niet
Nu bekijk ik ecg dan zie je dingen staan als rechter atriumafwijking en artefacten in afleidingen zie bijlage maar wijzer wordt ik er niet van als ik google en van arts krijg ik geen uitleg behalve is allemaal goed toch wil ik graag weten
Bijlagen:
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
30 juli 2017 om 19:27Het lijkt er toch op dat je een ritmestoornis hebt. Dat hoeft overigens niet ernstig te zijn. Ga naar de huisarts en bespreek het met de huisarts.
ReagerenPeter30 juli 2017 om 19:28raar dat ze op seh zeggen alles is perfect dan
ReagerenPeter30 juli 2017 om 19:32is dat die atriumafwijking want dat staat er al jaren op bij mij nl oke ik rook ik weet het
ReagerenPeter30 juli 2017 om 19:43Tandor dit was begeleiden schrijven erbij mijn huisarts zegt alleen goed of niet goed das me nadeel ben al op zoek naar andere arts
1) krampende pijn links van het sternum (voelt inwendig). Sinds gisteren. Geen relatie met ademen, inspanning of eten. Geen toename van ernst of frequentie.
Geen vegetatieve klachten.
Geen dyspnoe, hoesten, sputum of haemoptoe.
Geen nausea, vomitus, regurgitatie.Partner heeft geen veranderingen aan hem bemerkt (behoudens de uitslag uiteraard).
RF voor ACS: rookt 1 1/2 pakje/dag (40 jr).
Lichamelijk onderzoek
Helder, alert.
Normale controles.
Cor: S1 S2 $
Long: eupneu. VAG re = li, zonder bijgel.
Abdo.: normale per. Soepel.
Extr.: geen uitslag. Geen oedeem.Aanvullend onderzoek
ECG: geen tekenen van ischaemie.
X-th: geen verklaring voor de klachten.
Lab: trombocyten 29, trop <3Conclusie
Reageren
1) onbegrepen thoracale pijnklachten (oesophagus?)John (moderator)
30 juli 2017 om 22:54Een ritmestoornis, hoeft verder ook geen probleem te zijn. Dat kan volkomen onschuldig zijn. Zou ook de klachten die je hebt niet moeten veroorzaken. Er zijn verder ook geen aanwijzingen gevonden, dat de klachten door je hart veroorzaakt zouden worden. Je hart heeft ook geen zuurstoftekort.
Conclusie
1) onbegrepen thoracale pijnklachten (oesophagus?) Men vraagt zich af, of de slokdarm de klachten niet veroorzaaktEigenlijk zou je nu dus naar een MDL-arts moeten gaan om je slokdarm te laten onderzoeken
Reageren