Ik vrees voor lymfeklierkanker?

Hallo iedereen.

Mijn naam is Victor en ik ben een twintig jaar. Ik heb sinds bijna twee maand last van opgezwollen klieren in mijn hals. Ze zijn allemaal niet te grrot, buiten mijn linkerspeekselklier die best opgezwollen is. Ze zijn ook niet pijnlijk maar wel vrij beweeglijk. Daarnaast heb ik ook kliertjes achter mijn oor en oksel en Lies. Het is wel zo dat ik altijd een Mager persoon ben geweest (1m70 55kg) en dat ik bij mijn weten al altijd klieren voelde in mijn lies. Daar maakte ik me aanvankelijk dus ook geen zorgen over. Maar de laatste tijd kreeg ik dus plots klieren in mijn hals en heb ik ook last van vage klachten als keelpijn, moeheid en een nogal vreemde stoelgang? Daarbij zijn mijn bovenbenen ook heel stijf L zonder reden en de laatste dagen en ben ik snel uitgeput. Mijn bloedwaarden zijn normaal, enkel een lichte verhoging in witte bloedcellen, gemeten toen ik laatst ging en alles zou wijzen op gevolgen van virale infectie volgens dokter. Het enige wat mij daar toch niet zeker van maakt is dat ik ook een klein kliertje tegen me sleutelbeen heb, rechtsboven. Het is vrij hard maar wel heel beweeglijk en klein, minder dan een cm en je moet hem wel echt gaan zoeken. Dan is er ook nog een andere onder mijn sleutelbeen en heb ik last van wat druk 0p de longen. Van uitgesproken hoest klachten jeuk of zweten is weliswaar niet zozeer sprake? Ik ben wel wat bang, dat geef ik toe. Ik weet niet of iemand ooit een vreemde stijfheid in zijn bovenbenen heeft gehad als klacht? En wat denken jullie, kan het lymfeklierkanker zijn? Alvast bedankt!

Reageren

Dat is zeer onwaarschijnlijk als je bloeduitslagen goed waren .

Reageren

Zou er bij iets als bv Hodgkin dan toch abnormaliteit in het bloed zitten? Ik lees overal online dat enkel een biopt uitsluitsel kan brengen.

Reageren

Er worden afwijkingen in het bloed gevonden. Dat is dan reden om verder onderzoek te doen.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Ik vrees voor lymfeklierkanker?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe