- Strottenhoofdkanker?!31 augustus 2018 om 19:19
Ik ben 27 jar, vrouw en op dit moment een drukkend gevoel op de linkerkant van mijn keel. Ik voel het ook als ik slik. Ik maak me er erg druk om.
Paar maanden geleden ook gehad, toen is het nagekeken en voelden ze niks. Ik nu ook niet. Maar eng dat het gevoel is teruggekomen.
Het is een soort stekend gevoel. Ook aanwezig nu als ik gewoon niks zeg. Het is vooral vandaag erg voelbaar, de dagen hiervoor meer sluimerend.
Ik moet wel zeggen dat ik de afgelopen dagen veel op mijn keel heb lopen drukken omdat ik bang was voor zoiets. Dus mss dat dit het erger heeft gemaakt. Ik ben nu op vakantie dus bezoekje huisarts is lastig
3 reactiesReagerenSe841 september 2018 om 00:07Hallo,
Hoelang hebt u al deze klachten?. Bij langer dan 3 weken is het verstandig op uw huisarts op te zoeken.
Verslikt u zich vaak?.
Is uw slijmproductie toegenomen?.
Hebt u het gevoel dat u ergens tegenaan slikt?
een droge of rauwe keel of keelpijn. Dit lijkt op het gevoel van een visgraat in de keel en dit kan toenemen bij het slikken.
Hebt u constant een gevoel van irritatie van de stembanden?.Zo niet dan zou ik mij geen zorgen maken.
Heel veel succes
ReagerenStrottenhoofdkanker?!1 september 2018 om 17:17Verslikt u zich vaak?
Nee, slikken gaat goed, maar heb het gevoel alsof er een soort erwtje duwt. Ook als ik niet slik en ook niet ALTIJD bij het slikken.Is uw slijmproductie toegenomen?
Niet speciaal.Hebt u het gevoel dat u ergens tegenaan slikt?
Ja, ten grootte van een erwtje. Savonds meer dan in de ochtend.een droge of rauwe keel of keelpijn. Dit lijkt op het gevoel van een visgraat in de keel en dit kan toenemen bij het slikken.
Ja dat had ik gister, soms.Hebt u constant een gevoel van irritatie van de stembanden?
Nee, ben niet hees en praten gaat nog goed.Hoe vind jij het klinken?
Ik heb er nu in deze hoedanigheid 2 dagen pas last van en ga er nu maar van uit dat er een kliertje is opgezet door al het duwen.
Reageren
Ik hoop het maar…Strottenhoofdkanker?!5 september 2018 om 21:18Wil iemand me aub helpen? Ik heb er nu ook een stinkende geur als klacht bijgekregen die ik zelf met vlagen ruik maar anderen niet (dus het zit in mij).
Ik ben ontzettend bezorgd maar zit op vakantie dus wat te doen!!
Reageren