- Rick1 augustus 2018 om 16:40
Beste lezers,
Ik heb een vraag:
Heb ik kanker of is dit psychisch?
Ik heb al sinds de meivakantie last gehad van stress rondom school, ik heb slecht kunnen slapen, hyperventilatie, pijn zowat alle spieren en paniekaanvallen bij het inslaap vallen gehad.
De zomervakantie is al een tijdje begonnen en ik ben nog steeds niet verlost van de spierpijn. Ik ben ook sneller moe en sneller buiten adem.
Soms als ik zit krijg ik een soort van hartoverslag.Ik ga nu ook steeds meer twijfelen of ik iets ernstigs heb of gewoon stress/angst.
Hebben jullie hier een antwoord op?
Hebben jullie misschien dingen waarop ik moet letten als ik kanker zou hebben?Graag een antwoord!
Met vriendelijke groet,
Rick
17 jaar11 reactiesReagerenJohn (moderator)
2 augustus 2018 om 01:48Dit zijn toch echt klachten die aan stress/spanningen en hyperventilatie te wijten zijn. met kanker heeft dar zeker helemaal niets te maken
ReagerenRick3 augustus 2018 om 13:54Hallo,
Gisteren avond kreeg ik een paniekaanval. En sinds ik naar bed ging kreeg ik last van een branderige slokdarm. Heeft dit met stress te maken?
ReagerenJohn (moderator)
3 augustus 2018 om 14:36Ja, dat kan door inderdaad door veroorzaakt worden
ReagerenRick3 augustus 2018 om 16:29En de pijn zoals op afbeelding aangegeven. In mijn geval zit het bij de linker borst (hart kant). Het doet vooral pijn als ik erop druk. Aan de rechter kant een beetje.
Heeft dat ook met stress te maken?
ReagerenBijlagen:
John (moderator)
4 augustus 2018 om 01:51Het kan zeker met stress te maken hebben maar ook gewoon een probleempje van een spier
ReagerenRick7 augustus 2018 om 19:48Ik heb weer iets nieuws…
Ik heb 2 wondjes in mijn wond die pijn doen. En Ik HEB bij het rechter wangslijmvlies Tussen De Bovenste En onderste Verstandskies een deukje die ook pijn doet. En als ik slik voel ik ook pijn aan de rechterjant ik heb de laatste tijd last gehad van brandend maagzuur. Is dit stress of mond/keelkanker ?
ReagerenJohn (moderator)
8 augustus 2018 om 01:05Dat heet toch niks met kanker te maken.
ReagerenRick11 augustus 2018 om 11:23Ik wil even op mijn keel terug komen.
Ik heb het gevoel dat mijn schildklier is opgezwollen. Vooral savonds heb ik de symptomen ervan. Meer slijmvorming, brok in de keel en soms pijn. Alleen dit gebeurt savonds.
Ik heb gezocht en dit kan schildklierkanker zijn. Maar ook een struma die niks ernstigs is. Of zit ik mezelf bang te maken?
ReagerenJohn (moderator)
11 augustus 2018 om 12:18Nee, daar kan het niks mee te maken hebben. Omdat je de klachten alleen ’s avonds krijgt. Het zijn stress en spanningsklachten
ReagerenRick11 augustus 2018 om 12:27
ReagerenHallo Tandor
De klachten zijn in de avond maar ik voel wel de hele dag dat het een beetje ‘opgezwollen’ is
John (moderator)
12 augustus 2018 om 10:09Dat zijn toch echt spanningsklachten
Reageren