- Anoniem12 januari 2025 om 22:03
Sinds een week heb ik last van dunne ontlasting en dan weer erg hard. Gisteren alleen maar bloed bij afvegen en sinds die tijd is mijn ontlasting als het komt wat rossig, slijmerig en nu lijkt dit op bloed vermengd met dunne ontlasting. Zie foto. Ziet u bloed hierin? Ben 31 jaar en twee jaar geleden een coloscopie gehad waar niks op te zien was.
5 reactiesReagerenAnoniem12 januari 2025 om 22:14Foto?
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2025 om 21:27Moeilijk om daar zo iets o ver te zeggen. Ga met die klacht naar de huisarts
ReagerenAnoniem14 januari 2025 om 06:33Beste John,
Reageren
Volgende ochtend alleen maar bloed en helaas nu nog. Heftige buikpijn. Maar moet wachten op de uitslag van de ontlasting alleen het blijft bloeden helaas. Heb dit gisteren na bezoek aan de huisarts moeten inleverenLotte198717 januari 2025 om 22:53Hoe gaat het nu met je? Weet je inmiddels al meer?
ReagerenAnoniem21 januari 2025 om 15:30Ja, er is een calprotectine gevonden van 492. Volgens de MDL arts een infectieuze colitus. Veroorzaakt vermoedelijk door virus al was deze kweek negatief. Volgens hem komt dat vaak voor. Ik moet nu 4-6 weken aankijken of het beter gaat. Ik heb 2 jaar geleden al een coloscopie gehad voor soortgelijke klachten en toen was de calprotectine 262. De coloscopie gaf alleen een matige ontsteking aan. Daarom nu geen reden om weer een coloscopie te doen tenzij de klachten aanhouden
Reageren