- Anoniem12 juli 2016 om 13:37
Hallo,
Ik had vandaag weer bloed bij mijn ontlasting (dit had ik 2 weken geleden ongeveer ook), ook had ik vandaag last van de bovenkant van mijn buik plots dat het pijn deed.
Gisteren had ik wel witte bonen in tomatensaus gegeten, dus geen idee of het daar ook van kan komen.
De kleur rood was wel niet echt bloedachtig, was meer licht dan donker rood.Wat kan dit zijn?
4 reactiesReagerenAnoniem12 juli 2016 om 13:42Dat puntje ”bloed” wat ik ontdekte zat op de ”drol” om het zo maar te zeggen. De vorige keer was het ook dat ik de dag ervoor rode saus had gegeten maar toen was de ontlasting ook dun, deze keer niet.
ReagerenAnoniem12 juli 2016 om 14:16Ook heb ik aarsmaden (heb er wel al 1x een pil voor ingenomen, over 1,5 week weer 1). geen idee of dat er iets mee te maken heeft.
ReagerenJohn (moderator)
12 juli 2016 om 14:54Moeilijk te zeggen of het bloed was….
Reageren
Als je er vaker last van gaat krijgen ga dan even naar de huisarts.Anoniem12 juli 2016 om 14:59Zelf vond ik het ook al vreemd, dacht dat t bloed altijd niet licht maar donkerder was, bij het bloed zat ook een of ander puntje onder merkte ik. misschien iets niet verteerd? (weer de saus) want de vorige keer bij die saus dus was het wel donker en wel dun. Of het slijmerig is kan ik denk ik niet beoordelen want het valt meteen in het water ipv op de pot. Bij het afvegen ziet het er wel wat glimmerig uit de grote stukken zegmaar, maar dan zie ik ook niks van bloed.
Reageren