Zoeken Vraag het forum

Bloed bij ontlasting?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Martine

Beste , ik weet niet of dit bloed is of niet maar sinds vandaag (2e keer dat ik naar de wc ga) heb ik de heelff rood er bij zitten bij ontlasting. Is dit bloed of niets ergs? Ik heb niet echt iets gegeten wat die kleur heeft . Ik heb het rode gedeelte aangeduid . Originele foto staat er ook in. Ik heb ook last van wormpjes (niet op letten aub)

5 reacties
    Reageren
    Martine

Normale foto

Reageren
    Martine

Hier is het gelukt

Reageren
    John (moderator)

Dat is geen bloed maar iets dat je hebt gegeten. Tomaat, paprika e.d.

Reageren
    Martine

Ik eet geen tomaat en paprika pas sinds vandaag , zo snel kan dat toch niet verteerd zijn?

Reageren
    John (moderator)

Ook de afgelopen dagen niets gegeten wat rood was? Het lijken toch onverteerde voedselresten
    Je kunt de foto ook naar de huisarts sturen of daar even langs gaan.

Reageren
Reageer op: Bloed bij ontlasting?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.