John (moderator)
14 juli 2025 om 19:06Daar zijn verder niet echt afwijkingen in te zien. ( gelukkig)
Frank14 juli 2025 om 19:31Denk je dat mijn geen eetlust en daardoor afvallen. Misselijk n eten , vermoeid en drijvende ontlasting met de hoge leverwaarden hebben te maken en de paniekaanvallen die ik de afgelopen weken heb gehad? Ben nu 1 week alcoholvrij en een week aan de oxazepam. Soms lijkt het alsof mijn eetlust heel voorzichtig weer terug komt. Al is het vandaag weer een beetje weg eigenlijk en eet ik zo goed als niks. Dat mijn lichaam aan het herstellen is?
ReagerenJohn (moderator)
14 juli 2025 om 20:01Ik schreef net al dat vitmanie d tekort die klachten ook veroorzaken kan
ReagerenFrank16 juli 2025 om 18:26Ik had vandaag minder drijvende ontlasting. Ben nu 1.5 week alcohol vrij. Kan dit te maken hebben dat mijn leverwaarden zakken? Verder ben ik nog wel veel moe en is mijn eetlust nog niet terug. En eer ik niet veel op een dag. Kan dit te maken hebben dat mijn lichaam aan het herstellen is nog?
ReagerenJohn (moderator)
16 juli 2025 om 18:56Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden
ReagerenFrank26 juli 2025 om 02:16Ik heb weer wat meer eetlust gelukkig, dus begin weer een beetje te eten de ene dag wat meer dan de andere. Alleen ik heb nu 2 opgezwollen lymfeklieren achter mijn oor en 1 in mijn nek/hals. Kan dit toch met kanker te maken hebben? 1 van de 2 opgette lymfeklieren achter mijn oor zit er 8 weken nu. Ze voelen hard aan en kan ze niet bewegen. Verder heb ik nog veel last van angs en zit ik nu aan oxazepam sinds 3 weken. Ik heb 9 september een afspraak bij de mdl arts. Als die ern vermoeden van kanker hadden aan de hand van mijn klachten/bloedwaardes had ik wel eerder terecht genoeten toch?
Reageren