Zoeken Vraag het forum

Alvleesklierkanker?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • John (moderator)

Daar zijn verder niet echt afwijkingen in te zien. ( gelukkig)

Frank

Denk je dat mijn geen eetlust en daardoor afvallen. Misselijk n eten , vermoeid en drijvende ontlasting met de hoge leverwaarden hebben te maken en de paniekaanvallen die ik de afgelopen weken heb gehad? Ben nu 1 week alcoholvrij en een week aan de oxazepam. Soms lijkt het alsof mijn eetlust heel voorzichtig weer terug komt. Al is het vandaag weer een beetje weg eigenlijk en eet ik zo goed als niks. Dat mijn lichaam aan het herstellen is?

Reageren
    John (moderator)

Ik schreef net al dat vitmanie d tekort die klachten ook veroorzaken kan

Reageren
    Frank

Ik had vandaag minder drijvende ontlasting. Ben nu 1.5 week alcohol vrij. Kan dit te maken hebben dat mijn leverwaarden zakken? Verder ben ik nog wel veel moe en is mijn eetlust nog niet terug. En eer ik niet veel op een dag. Kan dit te maken hebben dat mijn lichaam aan het herstellen is nog?

Reageren
    John (moderator)

Die vraag kan ik zo helaas ook niet beantwoorden

Reageren
    Frank

Ik heb weer wat meer eetlust gelukkig, dus begin weer een beetje te eten de ene dag wat meer dan de andere. Alleen ik heb nu 2 opgezwollen lymfeklieren achter mijn oor en 1 in mijn nek/hals. Kan dit toch met kanker te maken hebben? 1 van de 2 opgette lymfeklieren achter mijn oor zit er 8 weken nu. Ze voelen hard aan en kan ze niet bewegen. Verder heb ik nog veel last van angs en zit ik nu aan oxazepam sinds 3 weken. Ik heb 9 september een afspraak bij de mdl arts. Als die ern vermoeden van kanker hadden aan de hand van mijn klachten/bloedwaardes had ik wel eerder terecht genoeten toch?

Reageren
Reageer op: Alvleesklierkanker?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.