Niet weer een steenpuist…toch?

Ik heb een aantal jaar geleden erg veel last gehad van steenpuisten in mijn liezen. Hier kwam een jaar of twee/2,5 een einde aan. Thank god! Heb er wel veel littekens aan overgehouden helaas.

Minpunt, ik weet niet meer hoe ze eruit zien.. en spotte dit plekje. Hij leek te vertrekken (af te slinken) maar is nu ineens weer bol. Of is het een wrat? Lijkt mij sterk, maar ja, opties open houden

Is het wel een puist, dan weet ik dat ik dat ik langs huis moet voor honinggraad en een grote pleister. Nasty, maar een betere keuze dan trekzalf. Doet hetzelfde, alleen duurt het wel langer. Dus let me know!:)

Reageren

Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een puist is. Dus ga voor alle zekerheid toch even langs bij de huisarts

Reageren

Niet? Met langsgaan bedoelde ik meer hen bellen zodat het voor mijn deur gelegd kan worden… ik heb gister een positieve corona uitslag gehad en mag dus niets..

Gokt 50/50 op een wrat neem ik dan aan?

Reageren

Ik zou het zo echt niet kunnen zeggen. Dan zou je nog even af moeten wachten. Dan zul je merken of het een puist is

Reageren

Oh oke. Wel een laatste vraag, ik zie ineens een bloedkopje. Dus hij is wel gebarsten (van binnen, onder mn huid is het keihard maar de bult zelf is zacht) en doet nu zeer. Kan dat kwaad?

Reageren

Dan lijkt het toch op een puist.....

Reageren

Hoi ik heb deze al een tijdje groeit langzaam,het is geen puist en geen wrat zo ver ik weet,de bultjes die ik zie op internet wordt ik ook niet veel wijzer,heeft u een idee??

Reageren

Het beoordelen van bultjes en vlekjes is hier niet toegestaan, dat is voorbehouden aan een arts.
    Laat je huisarts er even naar kijken als je er ongerust over bent.

Reageren

Dat is gewoon toegestaan Suus.
    Niet elk plekje/puist/ moedervlek ga zo maar door is verdacht.

Reageren

@Rob
    En de beoordeling of iets verdacht is of niet, is voorbehouden aan een arts.
    Op dit forum zijn geen artsen aanwezig en daarom is het hier dus niet toegestaan.
    Bij de vraag of iets verdacht is of iets wat niet zo te identificeren is, mag enkel naar een arts verwezen worden.
    Tenzij iets overduidelijk een puist of wrat is, maar dat zou men dan toch ook zelf kunnen zien.

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Niet weer een steenpuist…toch?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe