17 en nog steeds geen schaamhaar

Hallo, ik ben Lutgarde , ik ben 17 jaar en heb nog steeds geen schaamhaar.                           Anders ben ik normaal ontwikkeld. Ik heb  normale borsten en ben 1m68 groot.               Wat kan ik daar aan doen ??, het is toch niet normaal dat ik nu nog geen schaamhaar heb he. Kan de dokter daar iets aan doen ?? Moet ik met mijn probleem bij hem gaan ??

Reageren

Maak een afspraak bij de huisarts en bespreek het

Reageren

Door het corona virus kan ik er niet bij gaan. Ik heb mijn huisarts gebeld en hem dat gezegd.  Dat kan gebeuren zegt hij maar het komt niet veel voor. Ik zal misschien nog een klein beedje  schaamhaar krijgen maar het is niet zeker. Hij weet dat ik anders normaal ben, dus ik moet mij geen zorgen maken. Ik heb wat te weinig mannelijke hormonen.  Zoveel te beter, ik zou  het anders toch afscheren

Reageren

Wat de dokter gezegd heeft is waarheid geworden, ik krijg kleine donshaartjes op mijn schaamlippen , dus toch. Zoals ik zei scheer ik ze direct af. Geef  mij maar  mijn kale poes

Reageren

Een vriend van me (man 48 jaar) heeft vrijwel geen beharing op borst en benen.

Over een 3 dagen baartje doet hij 2 weken.

Iedereen is verschillend, en bij iedereen gaat het anders.

Niets raars dus.

Reageren

@ Arno

Wat u beschrijft is inderdaad niet zo raar, maar wat ik hier schrijf over mijn schaamhaar , komt volgens  mijn dokter niet vaak voor dat zijn uitzonderingen. Wel niet speciaal als u anders maar gezond bent

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: 17 en nog steeds geen schaamhaar

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe