Spontane plekje/wondje die niet bloed en altijd een litteken wordt

Hey ik heb een keer eerder op mijn been een wondje gehad waar ik last van had dit bloede niet en leek een korstje te hebben in mijn huid inplaats van op mijn huid na meer dan twee weken bogon het minder te worden en is er een litteken van over gebleven nu heb ik weer zo een plek. Herkent iemand het. Mijn huisarts weet namelijk niet wat het is.

Reageren

Moeilijk om daar zo ongezien en zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Als je er vaker last van hebt, ga dan eens naar een dermatoloog.

Reageren

Hier zijn de afbeeldingen van het over gebleven litteken van de vorige keer en de plek van nu

Reageren

Dit is de plek nu

Reageren

Pulk jij aan wondjes en krab je de korstjes er vanaf?

Reageren

Nee ik kom er niet aan. Pulk ook niet. Het korstje dat er nu op zit is de eerste korst zo te zeggen. En aangezien het meer in de huid is dan op de huid is pulken ook geen optie

Reageren

Het lijken kras/schaafwondjes. Het is van scheren?

Reageren

Van scheren is het niet heb. En het lijkt in het echt niet op een schaafwondje

Reageren

Als het blijft voor komen, ga dan terug naar de huisarts en vraag een verwijzing voor de dermatoloog.

Reageren

Lijkt op psoriasis alleen dan niet heftig, ik heb ook heel soms kleine droge plekjes die jeuken en dan gaat het weer weg.

Reageren

Hoi
    Ik heb sinds aantal weken "rare" wondjes (naast neus, bovenkant rechtervoet, binnenkant rechterkuit, rechterborst, bovenop m'n hoofd (schedel). Spontaan gekomen. Er kwam heel donker - licht gestold- bloed uit met wat klontjes.
    Ik stuur n foto van die op rechterkuit

Reageren

Moderator: Peter (huisarts)

Reageer op: Spontane plekje/wondje die niet bloed en altijd een litteken wordt

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe