- Anoniem21 mei 2016 om 16:32
Ik heb dus meer dan een maand geleden een lichte hersenschudding gehad doordat er een basketbal tegen de rechterkant van mn hoofd was gekomen. Klachten waren echt heftig en hielden een week aan. Vervolgens zijn ze weer weg gegaan. Nou heb ik sinds een aantal dagen dat als ik op de rechterkant van mn hoofd ga liggen opeens mega oijnlijke steken op die plek waar de basketbal raakte komen. Als ik vervolgens rechtop ga zitten gaat mn rechteroog tranen, voel ik tintelingen in de rechterkant van mn gezicht en voel ik me ook een beetje licht in het hoofd, ondanks is niet zo heeel snel rechtop ga zitten maar langzaam…
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
21 mei 2016 om 16:38Ga met de klachten naar de huisarts.
ReagerenAnoniem21 mei 2016 om 16:49Wil ik wel doen. Alleen de vorige keer dat ik nog met heftige klachten naar de huisarts ging deed ze een paar neurologische testjes, kijken of ik mn neus met ogen dicht aanraak, of ik krachtverlies heb, of ik in een rechte lijn kan lopen met ogen dicht en testjes in mn gezicht etc.. Die waren allemaal prima. Dus enige wat ze zei was neem je pijnstillers en rust. Dat doe ik ook, ben inmiddels wel gestopt met pijnstillers omdat de 600mg ibuprofen 3x per dag mn maag ontzettend irriteerde.. En ben bang dat ze dat weer doen en dan me naar huis sturen met neem wat rust en pijnstillers. Wat ik weet zelf dat ik geen krachtverlies of discoördinatie heb. Ik kan nog prima voelen en mn mondhoeken gaan allebei omhoog ik zie niet dubbel…
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2016 om 16:52Er zou toch even naar de klachten gekeken moeten worden…
ReagerenAnoniem21 mei 2016 om 16:53Pijnstillers 600mg ibuprofen + 2x 500mg paracetamol waren niet effectief
ReagerenJohn (moderator)
21 mei 2016 om 17:00Op naar de huisarts dus
Reageren