- Anoniem24 september 2015 om 16:43
4 jaar geleden heb ik een lichte hersenschudding gehad. Althans, ik ben een paar minuutjes buiten westen geweest maar had daarna geen last van geheugenverlies oid. Op de CT scan was geen schade te zien en ik ben gewoon bij een neuroloog geweest. Ik heb toen erg veel last gehad van duizeligheid, hoofdpijn en last van fel licht. Ik heb niet zoveel rust genomen als eigenlijk de bedoeling was. Ik heb nu het idee dat ik soms nog steeds last heb ervan. In de vorm van: minder belastbaarheid. Dus: In drukke periodes ben ik snel duizelig en vermoeid. Hoofdpijn heb ik gelukkig veel minder last van. Is dit mogelijk? Of is dit eerder een soort oververmoeidheid? Ik heb namelijk adhd en heb ook nogal een onstuimige tijd achter de rug.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 september 2015 om 17:20[quote]Ik heb niet zoveel rust genomen als eigenlijk de bedoeling was[/quote]
Reageren
Die rust was nou juist bedoeld om problemen later te voorkomen. Het zou dus inderdaad kunnen dat je nog steeds hinder ondervind van de hersenschudding.Anoniem24 september 2015 om 17:23Zal dat nog over gaan ook?
ReagerenJohn (moderator)
24 september 2015 om 17:37Dat is moeilijk te zeggen.
Reageren
Ik denk dat je er goed aan zou doen om een verwijzing naar de neuroloog te vragen en dit met de neuroloog te bespreken. Ik kan namelijk niet eggen of de ADHD hier nog een rol bij speelt.