- sunny28 augustus 2011 om 08:22
Ik loop sinds 9 juli rond met een lichte hersenschudding. Dit wist ik helaas niet gelijk en ben toen gewoon blijven werken. ( als ik het eerder had geweten was het nu over denk ik) Sinds 5 aug weet ik dat ik lichte hersenschudding heb. Daarna heb ik een week rust genomen van het werk en heb ik bijna niet gecomputerd tv gekeken en of gelezen.Maar van de hele dag op bed ligen werd ik ook niet vrolijk werd er negatief van. Ga piekeren. wel boodschappen wezen doen,kaarten gemaakt, kleine huishoudelijke klusjes.
Maar vraag mij af of het nu nog wel over gaat als je de 1ste weken niet te rustig aan heb gedaan.( ik heb vooral angst dat het nooit meer over gaat en ga negatief denken ) denk hele dag aan het hoofd.
Ik ga ook liggen als ik moe ben. Maar de ene dag is het erger dan de andere dag. Ga ook op tijd na bed. De dokter zegt dat ik het rustig aan moet doen maar dat vind ik erg lastig.
Ik ben nu weer aan het werk werkte eerst 5 dagen 4 uur dat gaat goed als je om de 30 min pauze neemt. Nu heb ik deze week stage gelopen en heb ik meer last van het hoofd omdat ik 5 uur moest werken. heb wel netjes om 30 min pauze gehouden. Maar het is nog te zwaar 5 uur.Sporten mag ik sowieso niet. Fietsen doe ik wel.
lezen tv en computer mag wel in mindere mate. maar het is zo moeilijk uit te vinden wat wel en niet kan. Ik ben bang dat het nooit meer over gaat. ik probeer af en toe oook wel eens iets te doen. Anders zit ik alleen maar thuis.