- Wouter18 november 2017 om 12:21
Ik heb vier maanden geleden een hersenschudding opgelopen. Ik heb hier twee maanden veel klachten van gehad. Na drie maanden waren de klachten zo goed als verdwenen. Ik ben weer full time gaan werken, weer alcohol gaan drinken, weer gaan hardlopen, etc. Dit had ik voor die tijd allemaal rustig opgebouwd.
Sinds anderhalve week heb ik weer vrij heftige klachten en ben ook noodgedwongen weer minder gaan werken. Ik realiseerde me dat ik mijn hoofd opnieuw heb gestoten voordat de klachten terugkwamen, maar dit stelde voor mijn gevoel niet veel voor. Op het moment zelf deed het niet echt pijn en zonder hersenschudding zou het niet tot klachten hebben geleid.
-Herkent iemand zo’n terugval na langere tijd?
-kan dit komen door zo’n lichte stoot, ben je nog steeds kwetsbaar ook al zijn de initiele klchten (bijna) verdwenen?
-hoe lang houdt dit aan? Gaat het sneller weg dan de eerste keer?
-blijf je kwetsbaar of herstelt dit uiteindelijk ook? Ik hoop niet dat ik de rest van mijn leven bij ieder tikje weer in de problemen zit…Ervaringen zijn zeer welkom :-).
1 reactieReagerenJohn (moderator)
18 november 2017 om 12:49Als je zo snel weer klachten hebt, denk ik toch f=dat het goed is om aan de huisarts een verwijzing te vragen voor de neuroloog.
Reageren