Zoeken Vraag het forum

Hersenschudding

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jan

Halverwege augustus ben ik op mijn achterhoofd gevallen tijdens een feestje onder invloed van alcohol. Ik ben even buiten westen geweest en toen op bed gegaan omdat ik pijn had.
    De volgende dag zat één oor dicht en een lamlendig gevoel. De huisarts constateerde een eventuele lichte hersenschudding en de KNO arts kon niets vinden. Beide snapten niet hoe ik last van mijn oor kon hebben. Na ongeveer 3 weken waren alle klachten zo goed als weg. Alleen bij inspanning nog een drukkend/suisend gevoel in het oor dus het normale leven weer opgepakt.

Twee weken later kwamen de dezelfde klachten precies terug(misschien toch te enthousiast geweest). Deze verdwenen na 5 dagen weer maar toen kwam ineens hoofdpijn opzetten. Nu heb ik al drie weken last van hoofdpijn en ook weer een lamlendig gevoel. Het gaat inmiddels steeds iets beter maar toch vind ik het vreemd dat de hoofdpijn zoveel later in eens gekomen is. Nu inmiddels al 9 weken last van de hersenschudding.

De huisarts weet niet goed wat te doen en vraagt zich af of de hoofdpijn nog oorzaak is van de hersenschudding en raadt een fysio- en oefentherapeut aan.

Nu is mijn vraag wie heeft hier ervaring mee en wat is verstandig? Ik ben 23 jaar oud en merk dat het voor mezelf het beste is al ik in mijn gebruikelijke ritme zit (studeren, werken en uitgaan).

2 reacties
    Reageren
    Jan

Aanvulling: de hoofdpijn verergert bij fysieke inspanning en gaat dan echt achter de ogen zitten.

Reageren
    John (moderator)

Volgens mij zou het toch beter zijn om voor verder onderzoek naar een neuroloog te gaan

Reageren
Reageer op: Hersenschudding
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.