Zoeken Vraag het forum

Nog steeds last van hersenschudding na 3 jaar?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

3 jaar geleden heb ik een hersenschudding gehad (10 minuten buiten bewustzijn, verder geen geheugenverlies of overgeven) door een val op mijn achterhoofd. De eerste twee weken ben ik er niet erg zorgvuldig mee om gegaan. Daardoor heb ik er voor mijn gevoel lang last van gehad. Echter op een ct was geen schade of iets te zien en de neuroloog vond het vreemd. Misschien was het deels psychisch, teveel mee bezig ofzo… Zou het kunnen dat ik nu na 3 jaar nog steeds last heb? Ben voor mijn gevoel sneller moe en duizelig dan vroeger. Ben 24, heb wel veel stress soms en feest nog regelmatig.

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Ik denk niet dat het te maken heeft met je hersenschudding.

Zelf geef je aan veel te feesten en je hebt stress. Neem eens even wat tijd voor jezelf. Sla wat feesten over en slaap wat meer. Zorg dat je een goed dag- nacht ritme krijgt. En qua stress… Ja moeilijk in te schatten waar je stress door hebt maar probeer dat soms even te vergeten door wat tijd voor jezelf te nemen.

Reageren
    Anoniem

Bedankt voor de reactie! Klinkt inderdaad logisch. Maar het vreemde is dus, sinds de hersenschudding heb ik mij nooit meer als vroeger gevoeld. Maar misschien is dat omdat ik sindsdien constant bezig ben met of ik mij fysiek wel goed voel..

Reageren
    Anoniem

Dat kan heel goed kloppen. Wanneer je je zoiets de hele dag afvraagt reageert je lichaam hierop.
    Probeer maar eens.
    Als je een hele dag denkt dat je hoofdpijn gaat krijgen dan krijg je het. Zo werkt dat in dit geval bij jou ook.

Reageren
Reageer op: Nog steeds last van hersenschudding na 3 jaar?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.